atsay15 öğretmenim honda cıvık almam sevmem diyordun şimdi ise alırım diyorsun bu değişmenin sebebi nedir
2007 model seat leon mu, 2010 model chevrolet cruze mi? Renk: Beyaz...
daha öncede yapmıştı .milleti üzmüştü.hangi modeller acaba
atasay15 öğretmenim toyota corolo honda cıvık ada bindim corolaya 3yıl cıvıka da 4 yıl kullandım şimdi ise fiat fiorinaya biniyorum 1ay oldu alalı şimdilik memnunum hanımda ise kia pikanto var otamatik vites çook güzel rahat
maşallah öğretmenim ,bizde 92 broadwayla yolları yardırıyoruz