Artırımlı Hizmet Puanı

ayshee
22 Haziran 2026 20:56

Arkadaşlar ben 2010 dan önce göreve başladım ve kısa bir süre sonra muaf oldum. Ve 2015 ile 2020 yillari arasında artırımlı puan alamadım. Şimdi dilekce ile alabilirsiniz dedi sendikamız. Sorum şu 2015 te çıkan yönetmelikte ilk yıl %25 ikinci yıl %50 diğer yıl %100 artırımlı alınır diyor. Ben bu süreçte 3 tane farklı okulda çalıştım hepsi de zorunlu hizmet bölgesiydi. Benim puanım nasıl hesaplanır acaba. Bu artırımlı puanları alabilir miyim ? Okul değiştirmek buna engel mi ?

teacher2133
23 Haziran 2026 08:35

Önemli olan 2010 sonrasında zorunlu hizmetinizi tamamladiysaniz 2015 2020 puanlarını almak için hemen dava açın ben kendim dava açtım hem idare hem istinafi kazandim

isikayhan
22 Haziran 2026 21:17

Sendikanız; dilekçe yazın, red gelirse dava açarız demiş olabilir mi?

ayshee - 22 Haziran 2026 21:25
Yok sayın hocam Uşakta bir öğretmen davayı kazanmış.
isikayhan - 22 Haziran 2026 23:15
Bu tür davalar bireyseldir, yani genele uygulanmaz.
teacher2133
23 Haziran 2026 08:34

Hocam eğer zorunlu hizmetinden muaf olursanız bulundugunuz şehirde idare mahkemesine basvursaniz kazansaniz dâhi MEB istinafa götürüyor kaybedersiniz (2015-2020 için)


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK