Konu: Banka Promosyonları !!  (Okunma sayısı 578559 defa)

immortal86

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 72
  • Teşekkür 78
    • Çevrimdışı
  • # 12 Ağu 2020 17:17:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Merhaba il dışı tayinim çıktı,3 yıllık banka promosyonunu geçen yıl aldım.geriye kalan 2 yıllığı bankaya iade edeceğim,gittiğim yerde alabilmek için ne yapmalıyım?bankadan veya okuldan bununla ilgili bir evrak almam gerekiyor mu?
Promosyonu iade etmezsiniz hocam. Gittiğiniz yerdeki banka şu anki bankadan farklı bir bankaysa ordan da promosyon alırsınız( kaç senelik anlaşma kaldıysa ) Fakat aynı banka olursa o zaman süreç nasıl işler onu bilemiyorum.

halisane42

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 122
  • Teşekkür 39
    • Çevrimdışı
  • # 27 Ağu 2020 00:58:21
Mrb arkadaşlar, 45 öğretmenli okulumuz bankayla yeni promosyon anlaşması imzalandı, banka sonradan gelecek 13 kişiye daha bu promosyonu ödeyecekmiş. Müdür bey bu sayıyı 15 çıkaralım inş, herkes 100 TL okul hesabına göndersin, eğer gelen çok olmazsa 3 yıl sonra size iade ederiz, diyor. Halbuki ben geçen yıl bu okula geldiğimde önceki promosyondan faydalanmadım. Önceden de benzer uygulama yapmış. Böyle bir uygulama yasal mıdır, vermek mecburiyetinde miyiz? Fikirleriniz nedir?

uçankuş

  • B Grubu
  • Okul Müdürü
  • İleti: 2.415
  • Teşekkür 3177
    • Çevrimdışı
  • # 27 Ağu 2020 03:43:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Mrb arkadaşlar, 45 öğretmenli okulumuz bankayla yeni promosyon anlaşması imzalandı, banka sonradan gelecek 13 kişiye daha bu promosyonu ödeyecekmiş. Müdür bey bu sayıyı 15 çıkaralım inş, herkes 100 TL okul hesabına göndersin, eğer gelen çok olmazsa 3 yıl sonra size iade ederiz, diyor. Halbuki ben geçen yıl bu okula geldiğimde önceki promosyondan faydalanmadım. Önceden de benzer uygulama yapmış. Böyle bir uygulama yasal mıdır, vermek mecburiyetinde miyiz? Fikirleriniz nedir?
Okul yöneticilerinin parasal işlerden uzak durması gerekir.Vermek zorunda değilsin.Promosyonu müdürle yapmıyorsun.Promosyon anlaşması şartı şimdiki gibi ise alırsın.

ismil003

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 2.320
  • Teşekkür 3092
    • Çevrimdışı
  • # 27 Ağu 2020 08:14:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Mrb arkadaşlar, 45 öğretmenli okulumuz bankayla yeni promosyon anlaşması imzalandı, banka sonradan gelecek 13 kişiye daha bu promosyonu ödeyecekmiş. Müdür bey bu sayıyı 15 çıkaralım inş, herkes 100 TL okul hesabına göndersin, eğer gelen çok olmazsa 3 yıl sonra size iade ederiz, diyor. Halbuki ben geçen yıl bu okula geldiğimde önceki promosyondan faydalanmadım. Önceden de benzer uygulama yapmış. Böyle bir uygulama yasal mıdır, vermek mecburiyetinde miyiz? Fikirleriniz nedir?
Açık ve net böyle bir şey yasal değil. İsterseniz bu durumu bankayla ve MEM'e sorayım da öyle deyin müdür beye. Ondan sonra en fazla yapacağı size karşı nefret ve açık arama olur. O da çok fazla. Yani diyeceğim o ki Allah herkesin yardımcısı olsun. İnsanın insana yaptığı zulüm çok zordur hocam. İyi mukayese ediniz.

seninaskina60

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 376
  • Teşekkür 223
    • Çevrimdışı
  • # 02 Oca 2021 01:25:55
Bu sene ne zaman yatar arkadaşlar

3005eko

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 232
  • Teşekkür 426
    • Çevrimdışı
  • # 02 Oca 2021 19:57:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okul yöneticilerinin parasal işlerden uzak durması gerekir.Vermek zorunda değilsin.Promosyonu müdürle yapmıyorsun.Promosyon anlaşması şartı şimdiki gibi ise alırsın.
verme şikayet et müdürü haraç mı kesiyormuş

sınıf1

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 172
  • Teşekkür 252
    • Çevrimdışı
  • # 02 Oca 2021 20:06:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu sene ne zaman yatar arkadaşlar
Ocak 15 te yatacak

Banu06

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 247
  • Teşekkür 310
    • Çevrimdışı
  • # 02 Oca 2021 20:14:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ocak 15 te yatacak
Her il ve ilceninki farkli olmasi lazim.

fierro26

  • Yeni Üye
  • İleti: 5
  • Teşekkür 0
    • Çevrimdışı
  • # 02 Oca 2021 21:33:08
31 ocak

hsynmmrt

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 96
  • Teşekkür 43
    • Çevrimdışı
  • # 03 Oca 2021 11:09:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Merhaba il dışı tayinim çıktı,3 yıllık banka promosyonunu geçen yıl aldım.geriye kalan 2 yıllığı bankaya iade edeceğim,gittiğim yerde alabilmek için ne yapmalıyım?bankadan veya okuldan bununla ilgili bir evrak almam gerekiyor mu?
hocam herşey ilçe memlerin anlaşmasına bağlı sizin anlaşmanız ayrıldığınızda geri ödenecek şekilde yapılmış gideceğiniz yerle yeni gelen alır şeklinde anlaşma yapılmışsa(çoğu anlaşma böyle ve böyle olmak zorunda) alırsınız

Ömer3434

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 57
  • Teşekkür 72
    • Çevrimdışı
  • # 03 Oca 2021 12:11:56
O müdüre bu benim için ödenen para paylaşamam çok isteyen varsa 200 tl versin

gozde28

  • Üye
  • *
  • İleti: 9
  • Teşekkür 5
    • Çevrimdışı
  • # 17 Oca 2021 17:02:20
Arkadaşlar 2019 Mart ayında promosyon ödemesi aldım.Sözleşmede giden ödemeZ şeklinde ibare geçiyordu.Şimdi tayinim çıktı.Yine aynı banka Farklı şubeyle çalışıyoruz.Promosyon alır mıyım?

selbi03

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 286
  • Teşekkür 382
    • Çevrimdışı
  • # 17 Oca 2021 18:26:05
3 yıl dolmadan alamıyorsunuz hocam ben alamadım

3005eko

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 232
  • Teşekkür 426
    • Çevrimdışı
  • # 19 Oca 2021 18:15:43
Yatan il ve ilçeler yazabilir mi

turko_

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.162
  • Teşekkür 704
    • Çevrimdışı
  • # 19 Oca 2021 18:39:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
3 yıl dolmadan alamıyorsunuz hocam ben alamadım

Okula dilekçe verin, okul ilçeye, ilçe de bankaya bildirir. Alırsınız. Ben aldım.

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK