Konu: Bilgisayardan Anlayan Arkadaşlar Yardım  (Okunma sayısı 6573562 defa)

ümit üstel

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 2.357
  • Teşekkür 4010
    • Çevrimdışı
  • # 02 Oca 2019 12:38:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Herkese günaydın.Değerli hocalarım harici harddisk yere düşürdüm.Bilgisayara takıoyrum ışığı yanıyor açılacak gibi oluyor ama içindekilere ulaşamıoyrum.Acaba içindeki dosyaları kurtarılabilir mi ?
eğer diski çalışıyorken yere düşürdüyseniz, üzülerek söylüyorum ki o harddisk ölmüş. çok başıma geldi ve hiçbiri daha sonra çalışmadı. veri kurtarma işi biraz pahalı.

ayshee

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 471
  • Teşekkür 192
    • Çevrimdışı
  • # 02 Oca 2019 14:45:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğretmenim bozulmamış olabilir. Emin olmak için başka bir dizüstü bilgisayarda deneyebilir misiniz?
HDD'nin Işığı yanarken kulağınıza yaklaştırdığınızda 3-4 sn aralıkla saat sesine benzer bir ses geliyor mu ?
HDD simgesine tıklandığında açılacak gibi oluyor demişsiniz, sonra ne oluyor boş bir ekran mı çıkıyor, imleç dönmeye devam mı ediyor yoksa hata mı alıyorsunuz?
Sayın hocam başka pc de denedim yine aynı.İçinden zzzz diye bir ses geliyo ekranda hiçbir uyarı gelmiyo.İmleçde bi değişiklik olmuoyr Bahsettiğiniz saat sesi de gelmiyor Çok teşekkürler

hesap23

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.132
  • Teşekkür 13284
    • Çevrimdışı
  • # 02 Oca 2019 18:35:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sayın hocam başka pc de denedim yine aynı.İçinden zzzz diye bir ses geliyo ekranda hiçbir uyarı gelmiyo.İmleçde bi değişiklik olmuoyr Bahsettiğiniz saat sesi de gelmiyor Çok teşekkürler
Önceliğiniz veri kurtarma ise internetten veri kurtarma programlarını araştırınız sayın hocam.
Verilerinizi kurtarabilirseniz, bu sefer de HDD kurtarma programlarını araştırınız bir ihtimal kurtarmanız mümkündür.
Selam ve dua ile...

Deniz_33

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.152
  • Teşekkür 9013
    • Çevrimdışı
  • # 03 Oca 2019 09:13:45
Mobilden Mebbise giremiyorum. Telefonda herhangi bir proğram falan mı eksik acaba?

kaansaatci

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 911
  • Teşekkür 480
    • Çevrimdışı
  • # 03 Oca 2019 09:18:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Telefonumu bilgisayara bağladığımda dosya aktarımı yapamıyorum. Sadece şarj oluyor. (ekranda da bir menü belirmiyor)
baya bi uğraştım ama çözüm yolu önerebilecek arkadaş varsa sevinirim.

Aynı sorunu ben de yaşıyorum.Çözümü nedir bilen var mı?

1ABCD1

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 3.501
  • Teşekkür 2793
    • Çevrimdışı
  • # 03 Oca 2019 09:22:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Aynı sorunu ben de yaşıyorum.Çözümü nedir bilen var mı?

Telefonun bağlantı ayarlarında usb seçenekleri vardır. Oradan dosya aktarımını seçmeniz gerekiyor. Android cihazlarda böyle. İos da bağlanınca dosyalara erişim için izin ver yad da izin verme seçenekleri çıkar. İzin ver seçeneğini seçerseniz dosya aktarımı yapabilirsiniz.

Reisefe

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 562
  • Teşekkür 326
    • Çevrimdışı
  • # 03 Oca 2019 10:04:25
Muhtemelen kutu arızalıdır. Düşürdüğünüz için bağlantı lehimleri kopmuş olabilir.  Başka bir harici hdd varsa kutuyu söküp hddyi değiştirip deneyebilirsiniz veya masaüstü bilgisayara bağlamayı deneyin. Ancak usb ile değil harici hddyi sökün. Bilgisayar kasasındaki boş sata kablosuna bağlayın. Boş kablo yoksa cd sürücüsünün kablosunu çıkarıp bağlayın. Hdd arızalı değilse açılacaktır. Yapamazsanız bir bilgisayarcıya dediklerimi söyleyerek gösterin. Eğer ki hddnizde arıza yoksa boş kutu alarak kutu değişimi yapabilirsiniz.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Herkese günaydın.Değerli hocalarım harici harddisk yere düşürdüm.Bilgisayara takıoyrum ışığı yanıyor açılacak gibi oluyor ama içindekilere ulaşamıoyrum.Acaba içindeki dosyaları kurtarılabilir mi ?

ümit üstel

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 2.357
  • Teşekkür 4010
    • Çevrimdışı
  • # 03 Oca 2019 10:18:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sayın hocam başka pc de denedim yine aynı.İçinden zzzz diye bir ses geliyo ekranda hiçbir uyarı gelmiyo.İmleçde bi değişiklik olmuoyr Bahsettiğiniz saat sesi de gelmiyor Çok teşekkürler
hocam deneme yapmayın
her deneme yapışınızda disk daha fazla zarar görür.
zzzz diye gelen ses kafanın diske sürtme sesi olabilir. çok önemli verileriniz varsa profeyonel hizmet veren birilerine götürün ya da gönderin.

kaon55

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.991
  • Teşekkür 8017
    • Çevrimdışı
  • # 06 Oca 2019 20:54:17
 ApowerPDF 3.3.1  
Pdf dosyalarında değişiklik yapmak istiyorsunuz ve şu anda bilgisayarınızda hiç bir pdf düzenleme programı yoksa aşağıdaki linkteki promramı kurup 1 yıl ücretsiz kullanabilirsiniz.
    İndirdiğim dosyada yazıları silemiyorum diyenlere duyurulur.
Programı kurmak için kalan süre şu an için 14 saat.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Programı kurduktan sonra aktivasyon yapmak gerekiyor.

tarkan555

  • Bilge Üye
  • *****
  • İleti: 9.031
  • Teşekkür 9531
    • Çevrimdışı
  • # 07 Oca 2019 22:14:44
Arkadaşlar bilgisayarın hızını artırmak için daha doğrusu bilgisayarımın hızını 4-5 gün önceki klasik hızına ulaştırmak için , gerçek güncel ip adresleri nedir ? (bilgisayarım belirgin şekilde yavaşladı) örneğin  googleden eğitimhaneye tıkladığımda  önce bu sayfa görüntülenemiyor yazısı geliyor 1- 2 saniye sonra eğitimhaneye giriyor  4-5 gün önce böyle bir anormallik yoktu   ???
2 .anormallik sayfa değiştirmek için önceden  1 kez basınca sayfa değişiyordu şimdi neredeyse her sayfaya 2 kez basınca sayfa değişiyor ?!!!

bende ki
8.8.8.8
4.4.8.8
yukarıdaki rakamlar doğru mu ?

bir de şöyle bir kutucuk var dns sunucu adresini  otomatik olarak al ? Bu kutucuğa bastığım zaman tüm sayılar gidiyor ?

hmild

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 497
  • Teşekkür 494
    • Çevrimdışı
  • # 07 Oca 2019 22:17:39
google formda hazirladigimiz stratejik plani okul web sitesine nasil atariz arkadaslar

Beyefendi006

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 384
  • Teşekkür 1571
    • Çevrimdışı
  • # 08 Oca 2019 14:13:52
Arkadaşlar merhaba. not çizelgesi hazırlıyorum excelde  ama formulü yazamadım yardım ederseniz sevinirim
Not 40a eşit  veya küçükse geliştirilmeli. 41-80 arasında ise(80 dahil) iyi. 81 ve üzeri ise çok iyi yazdırmam gerekiyor ama saatlerdir uğraştım formulü yazamadım teşekkürler

doganemin

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 11.496
  • Teşekkür 75504
    • Çevrimdışı
  • # 08 Oca 2019 14:37:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar merhaba. not çizelgesi hazırlıyorum excelde  ama formulü yazamadım yardım ederseniz sevinirim
Not 40a eşit  veya küçükse geliştirilmeli. 41-80 arasında ise(80 dahil) iyi. 81 ve üzeri ise çok iyi yazdırmam gerekiyor ama saatlerdir uğraştım formulü yazamadım teşekkürler
Merhaba öğretmenim, örnek bir dosya ekliyorum, inşallah istediğiniz şekildedir. Farklı bir sorunuz olursa tekrar yazınız lütfen, elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışırım nasip olursa.
Saygılar sunarım.

Beyefendi006

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 384
  • Teşekkür 1571
    • Çevrimdışı
  • # 08 Oca 2019 15:11:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Merhaba öğretmenim, örnek bir dosya ekliyorum, inşallah istediğiniz şekildedir. Farklı bir sorunuz olursa tekrar yazınız lütfen, elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışırım nasip olursa.
Saygılar sunarım.

Hay Allah razı olsun çoook işime yaradı.

hesap23

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.132
  • Teşekkür 13284
    • Çevrimdışı
  • # 08 Oca 2019 17:50:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hay Allah razı olsun çoook işime yaradı.
doğanemin hocamın yazdığı formüle bir ihtimal diye düşündüğüm "GİRMEDİ" ihtimali sayın hocam.
Örnek:
EĞER(C3>=81;"ÇOK İYİ";EĞER(C3>=41;"İYİ";EĞER(C3>=1;"GELİŞTİRİLMELİ";"GİRMEDİ")))
Selam ve dua ile...

 

Egitimhane.Com ©2006-2023