Bilsem İçin Öğrenci Gönderenler

Çevrimdışı sevinç dönmez

  • Üye
  • *
  • 5
  • 7
  • 5
  • 7
# 14 Tem 2021 23:01:33
2. Sınıfta zihinsel yetenekte 120 129 aralığında çıktı puanı.ama 3. Sınıfta tekrar girdik kazanamadı diye moraliniz bozulmasın eğer bir daha girme şansı varsa. Bol bol kitap okusunlar bize bu sene nasip oldu kazanmak çok şükür tüm kazananları kutlarım

Çevrimdışı Acelya26

  • Üye
  • *
  • 14
  • 8
  • 14
  • 8
# 14 Tem 2021 23:04:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2. Sınıfta zihinsel yetenekte 120 129 aralığında çıktı puanı.ama 3. Sınıfta tekrar girdik kazanamadı diye moraliniz bozulmasın eğer bir daha girme şansı varsa. Bol bol kitap okusunlar bize bu sene nasip oldu kazanmak çok şükür tüm kazananları kutlarım
Puan araligini nasil ogrendiniz? Itiraz edildiginde soyleniyor mu?

Çevrimdışı sevinç dönmez

  • Üye
  • *
  • 5
  • 7
  • 5
  • 7
# 14 Tem 2021 23:11:04
Evet itiraz dilekçesi verdik puanını merak ettik 120 _129aralığinda olduğu söylendi dilekçede

Çevrimdışı davlumbaz

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.430
  • 6.174
  • 4.430
  • 6.174
# 14 Tem 2021 23:29:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Puan araligini nasil ogrendiniz? Itiraz edildiginde soyleniyor mu?
Tam puan söylenmiyor.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Evet itiraz dilekçesi verdik puanını merak ettik 120 _129aralığinda olduğu söylendi dilekçede
Birkaç kişiden bu şekilde dönüş aldım ben de. Belli bir aralık söylüyorlarmış. Bu arada tebrik ederim sizi de. Forumda bugün müzikle ilgili kafamız oldukça karışık.

Çevrimdışı denemeusr

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 55
  • 48
  • 55
  • 48
# 14 Tem 2021 23:51:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
müzik kazanan bir çocuk olarak sizin oğlunuzun bu anlamdaki farkı sizce neydi? Sizden dinlersek anlarız sanırım bazı şeyleri.  Bu arada 🧿🧿🧿🧿

Bana sorulmamış,yine de sizlere fikir verebilme ihtimali ile cevaplamak isterim. Sizin çocukla aradaki farkı söylemem. Ancak bildiğim şu; meb tarafından yayınlanan kazanımları zorlanmadan yapabiliyordu. Bir müzik öğretmeni rehberliğinde o kazanımları elde etmesi için uğraştık. "Klasik laf" müzik kulağı vardı diyebilirim. Yani hem müziğe hem de enstrumanlara yatkındı. Yani o kazanımlara çalıştığımız ilk günlerde de oldukça iyi yapıyordu.

Ritm, nota bilgisine sahipti. Asgari düzeyde piyano çalıyordu. Duyduğu bir müziğin bir bölümünü piyano da kendisi bulup çalabiliyordu. Hevesliydi, yani "hadi baba bir ritm yap ben de tekrar edeyim" çabası vardı hep.

Arzulu ve çaba gösteren tüm çocuklarımızın kazanması dileği ile.

Çevrimdışı serba

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 363
  • 563
  • 363
  • 563
# 14 Tem 2021 23:54:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Demekki torpil yokmuş 🤲🤲🤲 buna çok sevindim gerçekten.  Hayırlısı olsun inşallah.. 
Hocam her yıl kazanamayanların velileri "torpil var"diye söyler.Kazananların velileri torpil olmadığını anlar.Bilsem müdürünün çocuğu 3 yıldır girip yerleşemedi.Çoğu bilsem öğretmenlerinin çocukları yerleşemiyor.Kontenjan yok.Kontenjanın olmadığı yerde hak eden kazanır.Diyelim torpil var torpil sadece hak etmeyen kişilerin de araya girmesi ile olur.Yani sizin çocuğunuzun yerine bir başkası yerleşmiyor.Hak eden 60 çocuksa 60 çocuk yerleşir araya 3-4 ya da kaç çocuksa o da girer.

Çevrimdışı uysalay

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 160
  • 152
  • 160
  • 152
# 15 Tem 2021 00:24:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bana sorulmamış,yine de sizlere fikir verebilme ihtimali ile cevaplamak isterim. Sizin çocukla aradaki farkı söylemem. Ancak bildiğim şu; meb tarafından yayınlanan kazanımları zorlanmadan yapabiliyordu. Bir müzik öğretmeni rehberliğinde o kazanımları elde etmesi için uğraştık. "Klasik laf" müzik kulağı vardı diyebilirim. Yani hem müziğe hem de enstrumanlara yatkındı. Yani o kazanımlara çalıştığımız ilk günlerde de oldukça iyi yapıyordu.

Ritm, nota bilgisine sahipti. Asgari düzeyde piyano çalıyordu. Duyduğu bir müziğin bir bölümünü piyano da kendisi bulup çalabiliyordu. Hevesliydi, yani "hadi baba bir ritm yap ben de tekrar edeyim" çabası vardı hep.

Arzulu ve çaba gösteren tüm çocuklarımızın kazanması dileği ile.
hocam.iste bu anlattıklarınızı bir sorun var bence, yani sistem acısından.
Benim oğlumu müzik hocaları bilkent konservatuarına hazırlıyorlardı.
8 yaşında ama kendi başına artık gördüğü notalardan parca çalabiliyor, 5 yaşında iken klasik eserler çalıyordu piyano kursunda , yani çalma acısından çok iyiydi, bir çok parca repertuarı oluşturdu kendi kendine kurs dışında, ben de 1 ay bilsem için kazanımları elde etmesi için çabaladım ama olmadi. Yanı seste, ritimde oldukça iyiydi yapıyordu ama sınavda olmadi. Kısmet de var işin içinde ama sistem acısından mantıklı bir sistematiğe oturtamadım bu müzik sınavını ben.

Çevrimdışı sevinç dönmez

  • Üye
  • *
  • 5
  • 7
  • 5
  • 7
# 15 Tem 2021 00:58:30
Aslında müzik için çocuk gerçekten üstün zekalı ise demo çalışmalarına bakarsanız duyduğu sesi kalemle masaya vurup ritim yapıyolar yada duyduğunu sesi la yada na sesiyle çıkartıyorlar vs.bu bence kısa süreli bir hafıza .yani müzikte de böyle bir yetenek arıyo olabilirler diye düşünüyorum benim oğlumda sürekli türkü dinler sürekli söyler. Internetten piyano çalar sonra o çaldığı parçaları notasız bir şekilde kendi oyuncak piyonasında kafadan çalar. Hatta sormuşlar müzik kursuna gidiyormuş diye oda hayır demiş .kısacası içinde müziğe karşı bir ilgi bir aşk var

Çevrimdışı Ayşen48

  • Yeni Üye
  • 3
  • 2
  • 3
  • 2
# 15 Tem 2021 01:06:39
Merhabalar. Kızım da genel yetenek sınavını kazandı ama müzikte başarısız oldu. 4 yıldır çok  iyi derecede piyano çalan bir öğrenci. Şehrimizde bulunan bilsem müzik öğrencilerinin videolarına bakınca kendisinden 5 yaş büyük bilsem öğrencilerinden daha yetenekli enstrüman konusunda. Ancak genel yetenek bölümü öğrencilerinin de enstrüman çaldığı videolar var instagram sitesinde evde kal etkinlikleri kapsamında. Gerçekten çok iyiler ama müzik değil genel yetenek bölümü öğrencileri. Olay çok da enstrüman değil demek ki. Aranan özellik farklı sanırım. Tüm çocukların hakkında hayırlısı.

Çevrimdışı katre7878

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 148
  • 395
  • 148
  • 395
# 15 Tem 2021 06:59:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Olmadı hocam
Teşekkür ederim.

Çevrimdışı mucur5

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 520
  • 1.441
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 520
  • 1.441
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 15 Tem 2021 09:31:20
Müzik ve resimde eğitimci sayısı daha az ise malum uygulamali ve daha bireysel eğitim ister genel yeteneğe göre kontenjan daha sınırlı tutulmus olabilir. Benim fikrim bu yönde.  Bazı öğretmenlerimiz hala üstün zekalı diyor. Üstün yetenekli olacak doğrusu.

Çevrimdışı Nuruayan

  • Üye
  • *
  • 8
  • 6
  • 8
  • 6
# 15 Tem 2021 12:28:45
Müzik değerlendirmesi ivin birşey söyleyeyim siz e de biraz fikir olması açısından
Benim kızım binyıl genel yetenekten kayıt hakki kazandı Müzik te kazanamadı, ama biz biliyorduk kazanamayacağını, kızım da piyona çalar ritm çıkarır şarkı parca aklınıza ne geliyor sa yapar ,yıllarca kursa gitti 3 yaşından beri,resim yetenegi müthiştir,
ama öğretmenleri dediki ozel okul oldugu icin ayri ayrı öğretmenler giriyor branşa , Müzik te kızınız efsane müzikten girsin dediler
Biz sınav günü bilsem binasının aşağısında bekledik ve beklediğiniz yer tam mülakat odasının altıydı
Kızım sesleri verdi ama ritim de yarim bıraktı kulagimizla duyduk, okulumuz şarkısını söyledi
Neyse kızım cıktı dediki ben hepsini çok iyi yaptım anne baba dedi
Biz çok üzüldük
Çocuk baskı hissetmis ve o  an sıyrılmaya çalıştı resmen bizden,
Biz de dedikki kızım kazanamasan da olur sen zaten ders alıyorsun
Sonuç olarak müzikten yerleşmedi genel yetenekten yerleşti,
O an yapamadı çünkü külâhınızla duyduk
Torpil olduğunu asla düşünmüyorum
Bizi nerden tanısınlar. Tanımıyorlar bile testi yapanlar
Genel yetenekten yerleşti  sonuçta
Bazen hayırlısı demek gerçekten ruhumuza iyi geliyor
Deneyin

Çevrimdışı uysalay

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 160
  • 152
  • 160
  • 152
# 15 Tem 2021 12:34:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Merhabalar. Kızım da genel yetenek sınavını kazandı ama müzikte başarısız oldu. 4 yıldır çok  iyi derecede piyano çalan bir öğrenci. Şehrimizde bulunan bilsem müzik öğrencilerinin videolarına bakınca kendisinden 5 yaş büyük bilsem öğrencilerinden daha yetenekli enstrüman konusunda. Ancak genel yetenek bölümü öğrencilerinin de enstrüman çaldığı videolar var instagram sitesinde evde kal etkinlikleri kapsamında. Gerçekten çok iyiler ama müzik değil genel yetenek bölümü öğrencileri. Olay çok da enstrüman değil demek ki. Aranan özellik farklı sanırım. Tüm çocukların hakkında hayırlısı.
aynen öyle. Ben de size katılıyorum, hayırlısı olsun inşallah

Çevrimdışı serba

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 363
  • 563
  • 363
  • 563
# 15 Tem 2021 14:54:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam.iste bu anlattıklarınızı bir sorun var bence, yani sistem acısından.
Benim oğlumu müzik hocaları bilkent konservatuarına hazırlıyorlardı.
8 yaşında ama kendi başına artık gördüğü notalardan parca çalabiliyor, 5 yaşında iken klasik eserler çalıyordu piyano kursunda , yani çalma acısından çok iyiydi, bir çok parca repertuarı oluşturdu kendi kendine kurs dışında, ben de 1 ay bilsem için kazanımları elde etmesi için çabaladım ama olmadi. Yanı seste, ritimde oldukça iyiydi yapıyordu ama sınavda olmadi. Kısmet de var işin içinde ama sistem acısından mantıklı bir sistematiğe oturtamadım bu müzik sınavını ben.
Acaba kaygı heyecan ve stresten dolayı içerde performansını gösterememiş olabilir mi?Sonuçta kaygı düzeyini kontrol etmek,beklentinin yüksek olduğu çocuklarda daha zor olabiliyor

Çevrimdışı uysalay

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 160
  • 152
  • 160
  • 152
# 15 Tem 2021 14:58:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Acaba kaygı heyecan ve stresten dolayı içerde performansını gösterememiş olabilir mi?Sonuçta kaygı düzeyini kontrol etmek,beklentinin yüksek olduğu çocuklarda daha zor olabiliyor
zaten öyle bence de hocam, genel yeteneğe rahat girmişti ama müzik ilk sınavdı, heyecan yaptı, çıkınca da heyecanlandım dedi ben de hiç üstüne bile gitmemiştim, zaten kazanamadı diye üzülmüyorum kısmet diyorum lakin anlamadığım müzik sınavının isleyisi:)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK