Konu: Birleştirilmiş Sınıf Öğretmenleri Günlüğü 2017-2018  (Okunma sayısı 463935 defa)

antalyalicavit

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 844
  • Teşekkür 538
    • Çevrimdışı
  • # 24 Eki 2017 17:34:55
arkadaşlar elinde bu yıla ait 3 ve 4. sınıf birleştirilmiş sınıf defteri yazma programı olan var mı?

t._yildirim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 285
  • Teşekkür 765
    • Çevrimdışı
  • # 24 Eki 2017 19:41:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar 1. Sınıf 11 kişi 2. Sınıf 6, 3. Sınıf 8 , 4. Sınıf 14  kişi öğretmen normu 2 hangi sınıfların birleşmesi doğru olur
hocam bu sayılarla nasıl 2 kaldınız. Çocuklara yazık hiç bi şekilde birleşmez.  Durumu mem-e anlatsaniz belki bi ücretli verirler...çok şaşırdım sizin bu işe

t._yildirim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 285
  • Teşekkür 765
    • Çevrimdışı
  • # 24 Eki 2017 19:47:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam 1-2 ve 3-4 şeklinde. doğrusu budur. bu şekilde yaparsanız arada 5 fark var, çok değil. bizim okulda 1,2 ve 3,4 şeklinde birleştirdik. 1 ve 2 ler toplam 11 kişi yapıyor. 3 ve 4 ler ise 21 kişi. 10 fark olduğu halde bu şekilde birleştirdik. ardışık şekilde birleştirmek en doğrusu.
hocam bu işte kural şu sayının yoğun olduğu sınıf(1 veya 4)bağımsız yapılır.   Diğerleri birleşir. Yoğunluk 2 yada 3 de olursa az olan  1 ve 4 uygun sekilde1-2 ve3-4 diye birleşir. okulumda 1-13 idi.2-3-4 ise toplam 14 idi. 1 i bağımsız yaptım.

sensizim

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 78
  • Teşekkür 32
    • Çevrimdışı
  • # 24 Eki 2017 20:02:58
Norm güncellemelerinden sonra sayımız 1 2 3 4 sayımız  40 oluyor  oluyor yönetmelikte 41 veüzeine 3 öğretmen veriliyor Arkadaşlar bu durumda ne yapılabilir

t._yildirim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 285
  • Teşekkür 765
    • Çevrimdışı
  • # 24 Eki 2017 20:21:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Norm güncellemelerinden sonra sayımız 1 2 3 4 sayımız  40 oluyor  oluyor yönetmelikte 41 veüzeine 3 öğretmen veriliyor Arkadaşlar bu durumda ne yapılabilir


siz anlayışlı bir idareciye gidin durumu anlatın seneye kesinlikle sayının 41 i geçeğine ikna ederseniz bu yıldan ücretli verebilir. ücretli isteyin. 4 leri o okutur . 1leri siz. 2-3 ler de diğeri okutur.

Gülirem

  • Bölüm Sorumlusu
  • *****
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • İleti: 4.366
  • Teşekkür 15853
    • Çevrimdışı
  • # 24 Eki 2017 20:36:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam bu işte kural şu sayının yoğun olduğu sınıf(1 veya 4)bağımsız yapılır.   Diğerleri birleşir. Yoğunluk 2 yada 3 de olursa az olan  1 ve 4 uygun sekilde1-2 ve3-4 diye birleşir. okulumda 1-13 idi.2-3-4 ise toplam 14 idi. 1 i bağımsız yaptım.
2-3-4 ü siz mi aldınız ?

Gülirem

  • Bölüm Sorumlusu
  • *****
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • İleti: 4.366
  • Teşekkür 15853
    • Çevrimdışı
  • # 24 Eki 2017 20:45:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Norm güncellemelerinden sonra sayımız 1 2 3 4 sayımız  40 oluyor  oluyor yönetmelikte 41 veüzeine 3 öğretmen veriliyor Arkadaşlar bu durumda ne yapılabilir
güncellemeden önce  yakın tanıdık  bir okuldan nakil alıp sayıyı 3 norm a tamamlamış olur ve sonraki süreçte norm fazlası yada  ücretli öğretmenlerden alabilirdiniz.  Norm  yokken öğretmen verilmez artık.

Birleştirme  konusunda, 1-3  ve 2-4  sayı olarak  eşit olsa da  1-2  ve  3-4 sayı olarak da sınıf seviyeleri olarak da uygun oluyor. Aradaki 5 öğrencilik fark çok sayılmaz.

Ben de bu hafta alacağım nakil  ile 20  öğrenci oluyor.

t._yildirim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 285
  • Teşekkür 765
    • Çevrimdışı
  • # 24 Eki 2017 20:55:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2-3-4 ü siz mi aldınız ?
evet hocam. univ. Son sınıfta bsio lu siniflarda uyugulama dersinde bu durum böyle anlatıldı..sayi yogunlugu nerde ise ya 1. Sınıfı ya da son Sınıfı bağımsız yapmalısınız. Yogunluk 2 yada  3 de
Ise1-2 ve  3-4 olur

Gülirem

  • Bölüm Sorumlusu
  • *****
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • İleti: 4.366
  • Teşekkür 15853
    • Çevrimdışı
  • # 25 Eki 2017 08:16:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
evet hocam. univ. Son sınıfta bsio lu siniflarda uyugulama dersinde bu durum böyle anlatıldı..sayi yogunlugu nerde ise ya 1. Sınıfı ya da son Sınıfı bağımsız yapmalısınız. Yogunluk 2 yada  3 de
Ise1-2 ve  3-4 olur
ben hem öğrenciler için hem öğretmenler için eşitliği sağlamak adına sayılar 1-3  ile  2-4 ün birleşmesine neden olsa da böyle yaparım. üniversitede verilen bilgi sadece öngörüdür. ona bağlı kalmanın doğru olduğunu düşünmüyorum. bu da benim öngörüm aynı zamanda :)

1ogretmen4sinif

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 155
  • Teşekkür 1525
    • Çevrimdışı
  • # 25 Eki 2017 08:49:01
günaydınlar

gülsümselman

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 95
  • Teşekkür 63
    • Çevrimdışı
  • # 25 Eki 2017 08:49:14
4. sınıf sınav tarihi gireceğim ama ders adı butonu tıklayınca mavi gösteriyor diğerleri aktif.normal mi

Gülirem

  • Bölüm Sorumlusu
  • *****
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • İleti: 4.366
  • Teşekkür 15853
    • Çevrimdışı
  • # 25 Eki 2017 08:55:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
4. sınıf sınav tarihi gireceğim ama ders adı butonu tıklayınca mavi gösteriyor diğerleri aktif.normal mi
ders programı ve ders öğretmenleri girişini yapmalısınız öğretmenim.

sayin19

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 1.510
  • Teşekkür 6475
    • Çevrimdışı
  • # 25 Eki 2017 09:34:26
29 Ekim boyama sayfası  ...

DEMİRCİ61

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 781
  • Teşekkür 2908
    • Çevrimdışı
  • # 25 Eki 2017 09:46:29
günaydın :)

t._yildirim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 285
  • Teşekkür 765
    • Çevrimdışı
  • # 25 Eki 2017 09:51:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben hem öğrenciler için hem öğretmenler için eşitliği sağlamak adına sayılar 1-3  ile  2-4 ün birleşmesine neden olsa da böyle yaparım. üniversitede verilen bilgi sadece öngörüdür. ona bağlı kalmanın doğru olduğunu düşünmüyorum. bu da benim öngörüm aynı zamanda :)
Hocam öngörüyü bilmem ama nasıl isterseniz öyle olur birleştirme, çünkü bir yönetmeliği zorunluluğu yok bu işin. üniv. işine gelince onlar bu öngörüyü yalnızca sayıları baz alarak yapmıyor. aynı zamanda müfradat ve ders içeriği bakımından sınıfların birbirlerine yakınlık durumlarını da gözetiyor. 1 2 ye yakın, 2 3 e yakın,3 4 e yakın gibi.mesela sayılar mantıklı olsa bile 1-4 sınıflar birleşemez kolay kolay ama ...yaparsan her şey oluyo...

 

Egitimhane.Com ©2006-2023