Birleştirilmiş Sınıf Öğretmenleri Günlüğü 2021-2022

Çevrimiçi feryaaa

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 239
  • 290
  • 239
  • 290
# 13 Eki 2021 22:28:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam zaten siz değil veliler parayla tutmuş oluyor gibi kendileri yerine köyden biri gelip yakıyor parasını veli veriyor siz bir şeye karışmıyorsunuz.Bir sakıncası olacağını düşünmüyorum ama en garantisi milli eğitime bir sorun.
Başka bir okulda müdür yetkili öğretmen arkadaş il milli eğitime sormuş. Sigorta olmadan kimseyi çalıştıramazsınız demişler. 
Bir de ben tutmadım ama veliler tutmuş gibi bir savunma bizi kurtarmaz. O kişiyi veliler tutsa bile okul aile birliği adı altında tutabilir ki her şekilde okuldan müdür yetkili öğretmen sorumlu.

Çevrimiçi feryaaa

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 239
  • 290
  • 239
  • 290
# 13 Eki 2021 22:44:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu sene ilk defa birleştirilmiş okulda görev yapiyorum. okulumuza işkur lu verilmedi. bu şekilde işkur lu verilmeyen arkadaşlar nasıl çözüm buldunuz? suan biz temizliyoruz ama gerçekten çok yorucu. 25 öğrencimiz var ve şimdi de soba yakma durumu var. cozum bulan arkadaslardan cevap bekliyorum.
Hocam kusura bakmayın da madem paspascı olacaktık ne diye üniversite okuduk? Öğretmenden başka çalıştığı iş yerini temizleyen başka bir memur grubu yoktur herhalde. Sizi tenzih ederim hani bir laf vardır : Eşek olanın sırtına semer vuran çok olur derler. Bu kötülüğü sanki biraz da biz kendimize yapıyoruz gibi geliyor. Bizim haklarımızı,  ihtiyaçlarımızı dile getiren 
çare olan bir sendika olmadığı için her zaman üvey evlat muamelesi gören öğretmenler oluyor.
 Devlet kısa kısa bizim temizlik personellerinden mi tasarrufa karar vermiş? Köy okullarına temizlik personeli atamıyorsan o zaman öğretmen de atama.

Çevrimdışı abdulmelik

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 68
  • 42
  • 68
  • 42
# 14 Eki 2021 10:04:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Başka bir okulda müdür yetkili öğretmen arkadaş il milli eğitime sormuş. Sigorta olmadan kimseyi çalıştıramazsınız demişler. 
Bir de ben tutmadım ama veliler tutmuş gibi bir savunma bizi kurtarmaz. O kişiyi veliler tutsa bile okul aile birliği adı altında tutabilir ki her şekilde okuldan müdür yetkili öğretmen sorumlu.
hocam milli eğitim mevzuatı söylüyor çare bulmuyor ama görmezden de geliyor sormadan işleri yürütmek gerekiyor yani yapacak başka bir şey yok en oluru sigortasız çalışmayı kabul ediyorum diye imzalı belge almak belki bilmiyorum yani.

Çevrimdışı abdulmelik

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 68
  • 42
  • 68
  • 42
# 14 Eki 2021 10:06:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İyep verebilirsiniz hocam.
iyep verip diğer kurs ve egzersizleri verememek de ne bileyim çok saçma değil mi?

Çevrimdışı nurgünsu

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 61
  • 62
  • Müdür Yetkili
  • 61
  • 62
  • Müdür Yetkili
# 14 Eki 2021 14:46:02
Mühür yenileme üst yazısı örneği var mı arkadaşlar?

Çevrimdışı klavuz2

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.497
  • 2.143
  • 1.497
  • 2.143
# 14 Eki 2021 14:53:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam milli eğitim mevzuatı söylüyor çare bulmuyor ama görmezden de geliyor sormadan işleri yürütmek gerekiyor yani yapacak başka bir şey yok en oluru sigortasız çalışmayı kabul ediyorum diye imzalı belge almak belki bilmiyorum yani.
Böyle bir çalışma şekli yok sgk da.Zaten cezayı sgk uygular meb değil

Çevrimdışı enes5838

  • Aktif Üye
  • **
  • 117
  • 169
  • 117
  • 169
# 14 Eki 2021 15:14:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyep verip diğer kurs ve egzersizleri verememek de ne bileyim çok saçma değil mi?

Saçma olmayan çok az uygulama var Meb'de hoam :)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK