"Bazen her şey kötü gider.Sırf Allah ile aran iyi gitsin diye.."
bunu anlamadığımız için şükredilecek hallere isyan ediyoruz.bu ilahî dûsturu hatırlattığınız için tekrar teşekkür ederiz ablam.