Hayatın gittikçe zorlaştığını
insanın insana hayatı zorlaştırdığını..
Mutluluk daima yakınımızdadır.Yakalamak için çoğu zaman elimizi uzatmamız yeterlidir..
Ah bu çocuklar... Evden okula gitsen deOkuldan eve gelsen deAyyyynıııııı..!