İnsanları anlamıyorum
Oysa insanlarda sizi anlamıyor karşılıklı anlaşılamıyor
Yorumunuz manidar ama tebessüm ettirdiğine göre karşılıklı anlaşılmamakta kötünün iyisi gibi
Her koşulda anlamak ve anlaşılmak mümķün olsaydı keşke