hayır hocam.İş ortamında genel durumlar için yazdım duygularımı.Ayrılacak yollar varsa ve ben veda etmeyi önemsiyorsam ama karşı taraf bunu hak etmiyorsa mesela zalimse veda etmemek insan onuruna daha çok yakışır.