"Kimseyi tanımadan kınamaBaşına gelmeden bilemezsinÖlemezsin."
Herşeyin anlamsız olduğunu .Boşluğa düşersin bir türlü kalkamassın ,toparlanamassın ,ellerını uzatırsın kalır öylece ve hersey bıter bir günün daha bittiği gibi...