3 öğretmenli küçük bir okul.Osmaniye merkeze dolmuşla gidiş geliş imkanı var,17 km.Organize sanayiye çok yakın,Erzin'den de gidiş geliş yapılabilir ama kendi aracınızla.1 adet lojmanı var.Köy halkı iyi insanlar.Tayin düşünenlere tavsiye ederim.