Mrb Arkadaşlar,Bugün Dys den yazı yazarken yeni şablon kullanınız diye bir uyarı verdi sistem ve yazıyı kabul etmedi. Yardımcı olur musunuz???
yeni yazı şablonu oluşturacaksınız.