evet ilk dönem farklı idi. Şimdi 1 ve 2 sınıf karneleri 3 sayfa
E okul a giremiyom
e okula ben de tüm tarayıcıları denedim.giremiyorum.
Çok çalışkanlarınki 4. sayfaya çıkıyor. Bir de İngilizcede tıklamaları yarı yarıya düşürmüşler. İngilizce azalmış. Öğretmenimiz öyle söyledi.