E-okul İşlemleri ( Nakil, Not Girişi, Sınıf Atlatma Vb.)

Çevrimdışı mefa

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 2.850
  • 20.351
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 2.850
  • 20.351
  • 2. Sınıf Öğretmeni
Bugün, 10:23:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
evet ilk dönem farklı idi. Şimdi 1 ve 2 sınıf karneleri 3 sayfa
Çok çalışkanlarınki 4. sayfaya çıkıyor. Bir de İngilizcede tıklamaları yarı yarıya düşürmüşler. İngilizce azalmış. Öğretmenimiz öyle söyledi.

Çevrimiçi KuzeYaka

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 73
  • 33
  • 73
  • 33
Bugün, 10:32:29
E okul a giremiyom

Çevrimdışı süheda-01

  • Aktif Üye
  • **
  • 54
  • 17
  • 54
  • 17
Bugün, 11:49:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
E okul a giremiyom
e okula ben de tüm tarayıcıları denedim.giremiyorum.

Çevrimiçi KuzeYaka

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 73
  • 33
  • 73
  • 33
Bugün, 11:54:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
e okula ben de tüm tarayıcıları denedim.giremiyorum.
E-okul.meb.gov.tr den şimdi girdim hocam

Çevrimdışı blackbishop

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 170
  • 222
  • Okul Müdürü
  • 170
  • 222
  • Okul Müdürü
Bugün, 12:09:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok çalışkanlarınki 4. sayfaya çıkıyor. Bir de İngilizcede tıklamaları yarı yarıya düşürmüşler. İngilizce azalmış. Öğretmenimiz öyle söyledi.
evet hocam ingilizce yok iken 3 sayfa idi. Bugün çıkardım. 2 ler 4 sayfa oluyor

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK