Konu: E-okulda Karne Nasıl Çıkarılır?  (Okunma sayısı 112669 defa)

helhel

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 775
  • Teşekkür 436
    • Çevrimdışı
  • # 11 Haz 2009 16:01:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşalr karneyi göreceğim sayfayı açarken şöyle bir hata veriyor ne demek bu şimdi ya
craxdrt error occured on server

bu ne demek

yada pop engeleyicisi engeliyor olabilir pop engeleyicisini tamamen devre dışıbırakın yada ekran sayfasına gelip bir kez daha girmeyi deneyin

buketcik

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 579
  • Teşekkür 616
    • Çevrimdışı
  • # 11 Haz 2009 16:02:50
açıldı arkadaşlar şimdi karneleri yazıcıya koyup çıkartıyoruz

o arada yapmam gereken özel birşey varmı acaba

buketcik

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 579
  • Teşekkür 616
    • Çevrimdışı
  • # 11 Haz 2009 16:05:46
ilk karnemi aldım elime sonrası için yapmam gereken birşey var mmı sıradan hepinize teşekkürler tabi butondan

cmlckr

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 297
  • Teşekkür 385
    • Çevrimdışı
  • # 11 Haz 2009 16:14:17
hocam gündüzleri yoğun olduğu için e okul hata veriyor.akşamları girmenizi tavsiye ederim.karneleri aldıysanız sonrasında diğer raporları da yazdırın ve mühür imza işlerini halledin.kolay gelsin

buketcik

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 579
  • Teşekkür 616
    • Çevrimdışı
  • # 11 Haz 2009 16:20:24
İşlem Sırasında Bir Hata Oluştu!
   
   Hata Kaynağı: RAporArayuz-System.Data.OracleClient 
Hata No: -2146233087 
Hata Açıklaması: ORA-12516: TNS:listener could not find available handler with matching protocol stack 
 
   
  Eğer yaptığınız işlem sırasında bu hatanın oluşmaması gerektiğini düşünüyorsanız lütfen sistem yöneticinize başvurunuz.
Geri Dönmek için Tıklayınız.
   
   
böyle sorun veriyor arkadaşlar ne yapmalıyım

cmlckr

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 297
  • Teşekkür 385
    • Çevrimdışı
  • # 11 Haz 2009 16:25:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İşlem Sırasında Bir Hata Oluştu!
   
   Hata Kaynağı: RAporArayuz-System.Data.OracleClient 
Hata No: -2146233087 
Hata Açıklaması: ORA-12516: TNS:listener could not find available handler with matching protocol stack 
 
   
  Eğer yaptığınız işlem sırasında bu hatanın oluşmaması gerektiğini düşünüyorsanız lütfen sistem yöneticinize başvurunuz.
Geri Dönmek için Tıklayınız.
   
   
böyle sorun veriyor arkadaşlar ne yapmalıyım

hocam yoğunluktan oluyor.düzelir merak etmeyin..kapatıp yeniden acın...en güzeli aksam girmek hocam..aceleniz yoksa aksamı bekleyin rahat rahat halledersiniz

complex

  • Bilge Üye
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 4.383
  • Teşekkür 4733
    • Çevrimdışı
  • # 11 Haz 2009 16:52:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İşlem Sırasında Bir Hata Oluştu!
   
   Hata Kaynağı: RAporArayuz-System.Data.OracleClient 
Hata No: -2146233087 
Hata Açıklaması: ORA-12516: TNS:listener could not find available handler with matching protocol stack 
 
   
  Eğer yaptığınız işlem sırasında bu hatanın oluşmaması gerektiğini düşünüyorsanız lütfen sistem yöneticinize başvurunuz.
Geri Dönmek için Tıklayınız.
   
   
böyle sorun veriyor arkadaşlar ne yapmalıyım

gündüz girince eokulda sıkıntı oluyor hocam. sık sık işlem yaptığı sırada  kopukluk yapıyo ve girmede sıkıntı çıkıyo. hocamın dediği gibi akşam saatlerinde sanırım sorun çıkmadan halledersiniz

ben02

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 585
  • Teşekkür 520
    • Çevrimdışı
  • # 06 Oca 2010 14:33:15
baştan okudum ama anlamadım, biri hayrına hepsini bir araya toparlayarak karnenin nasıl çıkarılacağını anlatabilir mi???

delimit35

  • Bilge Üye
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 6.771
  • Teşekkür 4510
    • Çevrimdışı
  • # 06 Oca 2010 14:39:32
1-ilköğretim Kurum İşlemleri
2-not İşlemleri
3-hızlı Ders Notu Girişi
4- Yazdır Butonuna Tıklayın

atabeg

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 3.229
  • Teşekkür 4954
    • Çevrimdışı
  • # 06 Oca 2010 14:45:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
baştan okudum ama anlamadım, biri hayrına hepsini bir araya toparlayarak karnenin nasıl çıkarılacağını anlatabilir mi???
e okul-kurum işlemleri-not işlemleri-hızlı ders notu girişi-yazdır butonuna tıkla-sınıf seç-yazıcıya karne koy tamam

ben02

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 585
  • Teşekkür 520
    • Çevrimdışı
  • # 15 Oca 2010 13:51:32
arkadaşlar yazıcımız okı430d karneleri ilk defa yazdıracağım için nasıl konacağını bilmiyorum..Yardımcı olabilir misiniz?

lcomart

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 742
  • Teşekkür 1009
    • Çevrimdışı
  • # 15 Oca 2010 13:56:56
hocam resimli taraf üstteydi ama yönünü tam hatırlayamadım karne yok elimde şuan ama bi kağıda şekil olarak karneyi çizip deneme yapın isterseniz.

ben02

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 585
  • Teşekkür 520
    • Çevrimdışı
  • # 15 Oca 2010 14:27:09
hocam şimdi tonerimiz yok da bugün gelecek.
peki yazdırma esnasında tüm karneler birden mi yazılıyor yoksa birer birer mi yani?tüm kağıtlar heba olmasın...
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam resimli taraf üstteydi ama yönünü tam hatırlayamadım karne yok elimde şuan ama bi kağıda şekil olarak karneyi çizip deneme yapın isterseniz.

demirbilek

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 626
  • Teşekkür 774
    • Çevrimiçi
  • # 15 Oca 2010 14:58:53
Karneleri Sınıf Sınıf Da Yazdırabilirsin Tek Tek Öğrenci Numarasına Göre De Yazdırabilirsiniz.

ben02

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 585
  • Teşekkür 520
    • Çevrimdışı
  • # 15 Oca 2010 15:05:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar yazıcımız okı430d karneleri ilk defa yazdıracağım için nasıl konacağını bilmiyorum..Yardımcı olabilir misiniz?

 

Egitimhane.Com ©2006-2023