Konu: Eba Canlı Sınıf Uygulaması  (Okunma sayısı 1482687 defa)

zuhsev

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 392
  • Teşekkür 470
    • Çevrimdışı
  • # 24 Nis 2021 05:04:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
merhabalar.derslerimin hepsini ebaya atayıp ebadan giriş yaptıgım halde hergün bir iki ders ebadan baslatılmadı olarak görünüyor.sebebi ne olabilir
Bir iki dersse iyi hocam. Benim kaç hafta başlatılmadı görünüyor. Halbuki ben en baştan bu yana hep ebadan giriş yaparım... Artık bakmıyorum.

sevgülb

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 188
  • Teşekkür 53
    • Çevrimdışı
  • # 24 Nis 2021 05:49:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bir iki dersse iyi hocam. Benim kaç hafta başlatılmadı görünüyor. Halbuki ben en baştan bu yana hep ebadan giriş yaparım... Artık bakmıyorum.
Nereden bakıyoruz hocam başlatılıp baslatilmadigina

semrayegin

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 238
  • Teşekkür 1213
    • Çevrimdışı
  • # 24 Nis 2021 06:39:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Nereden bakıyoruz hocam başlatılıp baslatilmadigina

Harici canlı ders ekle sekmesinin hemen altında güncel canlı dersler sekmesi var. Yanındaki oka tıklayınca süresi geçmiş canlı dersler sekmesini seçin. Geçmişte yaptığınız dersler listelenecek. Üzerlerine tıklayıp hangi öğrenci katılmış, vs. inceleyebilirsiniz.

salomen33

  • Üye
  • *
  • İleti: 2
  • Teşekkür 10
    • Çevrimiçi
  • # 24 Nis 2021 17:29:16
Eba canlı ders uygulaması canlı dersler sayfasında görünmüyor nereden indirebilirim acaba.

Mercury

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 192
  • Teşekkür 332
    • Çevrimdışı
  • # 24 Nis 2021 17:38:05
Derse hiç öğrenci katılmazsa ek ders ücreti verilmeyecekmiş. Doğru mu?

ugur_29_

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.221
  • Teşekkür 4559
    • Çevrimdışı
  • # 24 Nis 2021 17:43:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Derse hiç öğrenci katılmazsa ek ders ücreti verilmeyecekmiş. Doğru mu?
Okullar kapalı iken bakan, bakanlık peroneli, okul idarecileri, rehberlikçiler ekders gibi ek üçretler almadıkları için ders fiili işlenmeyince öğretmende alamayacakmış!

Bir Yıldız

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 1.234
  • Teşekkür 2554
    • Çevrimdışı
  • # 24 Nis 2021 18:44:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okullar kapalı iken bakan, bakanlık peroneli, okul idarecileri, rehberlikçiler ekders gibi ek üçretler almadıkları için ders fiili işlenmeyince öğretmende alamayacakmış!
Full alıyorlar hemi de.
O zaman cemaat namaza gelmemişse din görevlisinin,
O gün devlet dairesine hiç vatandaş gelmemişse işlem yapamayan memurun,
İfâde vermeye gelmeyen vatandaş varsa polisin de ücreti kesilmeli bu mantıkla.

Öğrenciye araç gereç, internet temin edilir, derse katılım mecburi tutulur ondan sonra öğretmen canlı ders verememişse kesilir parası. Zaten en az maaş öğretmende. Ek dersle mi korkutulacak bu insanlar böyle hep? Bu nedir yahu?

göbekligeneral

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 4.340
  • Teşekkür 3381
    • Çevrimdışı
  • # 24 Nis 2021 19:11:16
öğretmen zaten şu süreçte hep cebinden harcadı gitti internet aldı,bilgisayar aldı tablet telefon aldı.evin elektrik parasını da kendi verdi,her ay internet parası ödedi.devletin tek kuruş yardımı olmadı.bunları kendi için de yapmadı hep başkaları için.bunlar hiç görünmüyor.

isikayhan

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 4.876
  • Teşekkür 3331
    • Çevrimdışı
  • # 24 Nis 2021 19:44:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eba canlı ders uygulaması canlı dersler sayfasında görünmüyor nereden indirebilirim acaba.

Görünmüyorsa zaten o uygulama ile değil; Zoom, Skype ya da Google Meet kullanarak canlı ders yapılmalı demektir

nuyhuy

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 786
  • Teşekkür 3916
    • Çevrimdışı
  • # 24 Nis 2021 19:45:04
Böyle giderse ek dersi tamamen kaldırırlar

cem_20

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.343
  • Teşekkür 6674
    • Çevrimdışı
  • # 24 Nis 2021 20:06:32
Merhaba arkadaşlar. Toplu ders tanımlama nasıl yapabiliriz? Bir excell tablosu vardı. Elinde olan var mı?

php_korsan

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 10.316
  • Teşekkür 10197
    • Çevrimdışı
  • # 24 Nis 2021 20:08:25
Kırtasiye ücreti de 2 katına çıkarılsın o zaman artık tebeşir, masal seti almıyoruz, eve teknoloji alıyorsun 8 bin lira.

ümit üstel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 3.381
  • Teşekkür 5172
    • Çevrimdışı
  • # 24 Nis 2021 20:10:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Merhaba arkadaşlar. Toplu ders tanımlama nasıl yapabiliriz? Bir excell tablosu vardı. Elinde olan var mı?
öyle bişey mi var? ilk defa duydum :D
edit : varmış :)
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

isikayhan

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 4.876
  • Teşekkür 3331
    • Çevrimdışı
  • # 24 Nis 2021 20:12:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
öyle bişey mi var? ilk defa duydum :D
edit : varmış :)
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

O ücretli
Ücretsiz yöntemler de mevcut

1-b-

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.114
  • Teşekkür 779
    • Çevrimdışı
  • # 24 Nis 2021 20:22:03
allah aşkına ne kesiyorsa kessin ,milleti maskarası olduk zaten ,yazık günah şu eğitim camiasına yaa

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK