Eba Canlı Sınıf Uygulaması

Çevrimdışı gazel78

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 949
  • 3.301
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 949
  • 3.301
  • 2. Sınıf Öğretmeni
27 Nis 2020 10:52:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İnşallah idareci değilsindir. Seninle aynı kurumda çalışan öğretmenlere yazık. Hatta seninle aynı ülkede yaşadığımız için bizlere yazık...
Maalesef idareci paylaşımlarında canlı derse katılmayanların ekdersini kesin diye yazılar yazılıyor.Devlet bana hakkımı veriyor ama idareciler çok görüyor.Yaratan Rabbim yerine insanları cehenneme göndermeye meraklı kişiler gibi.

Çevrimdışı denis

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 681
  • 632
  • 681
  • 632
27 Nis 2020 10:55:02
Selam arkadaşlar ben rhasta olduğum için bugün canlı ders istemedim. Fakat yapacağım zaman iphone x ten bağlanacağım. Telefonla bağlanan arkadaşlar sıkıntı yaşadımı ne yaptılar verimli oldumu paylaşırsanız sevinirim. Teşekkürler hocalarım.

Çevrimdışı yasmin56

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 72
  • 107
  • 72
  • 107
27 Nis 2020 11:01:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben istek gönderdim veli kabul etti ,çocuklar birbirini-ben çocukları görmedikten sonra TRT EBA tv den bir farkı kalmaz ki, öyle değil mi?
hocam öyle ama kamera görüntüsü olduğu için sıkıntı olabilirmiş.tabii yine siz bilirsiniz elçiye zeval olmaz

Çevrimdışı balcay

  • Uzman Üye
  • *****
  • 552
  • 964
  • 552
  • 964
27 Nis 2020 11:04:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Selam arkadaşlar ben rhasta olduğum için bugün canlı ders istemedim. Fakat yapacağım zaman iphone x ten bağlanacağım. Telefonla bağlanan arkadaşlar sıkıntı yaşadımı ne yaptılar verimli oldumu paylaşırsanız sevinirim. Teşekkürler hocalarım.
Ben canlı derse sadece windows ile bağlanıldığı için telefonla giriyorum hocam. Bir sıkıntı olmuyor. Tek sıkıntı word vb belgeleri açamamak. Onun için de tahta siparişi verdim. Ekranı tahtaya çevirip tahtadan anlatmayı düşünüyorum.

Çevrimdışı kabu

  • Uzman Üye
  • *****
  • 790
  • 996
  • 790
  • 996
27 Nis 2020 11:12:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
operatörlerin verdiği paketin canlı derslerde geçerli olmadığı kesin mi ?
Kesin. Velilere özellikle söylememiz istendi.

Çevrimdışı kuars2004

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 109
  • 572
  • 109
  • 572
27 Nis 2020 11:15:33
canlı sınıfa girdim ama sürekli atıyor ders yapamadık

Çevrimdışı şadiyee

  • Üye
  • *
  • 6
  • 21
  • 6
  • 21
27 Nis 2020 11:17:19
merhabalar . bugün bende bir heves kalkıp hazırlandım. canlı ders bağlantımı açtım . ama öğrencilerim maalesef bağlanamadı. bir türlü ebaya giremediler

Çevrimdışı f.c.k

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 272
  • 309
  • 272
  • 309
27 Nis 2020 11:24:18
Arkadaşlar canlı derse bilgisayarımdan bağlanmaya çalıştım ama hata verdi.Daha sonra telefondan bağlanıp 50 dakika ders anlatabildim.

Çevrimdışı derty12

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 813
  • 730
  • 813
  • 730
27 Nis 2020 11:34:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sanırım telefondan olmuyor ben öğretmen olarak telefondan girdim yayında beklemede kaldım ama öğrenciler çok uğraştılar giremediler
telefondan oluyor mu olmuyor mu bilen var mı arkadaşlar

Telefondan girebiliyorlar ama Eba uygulama üzerinden, siteden girerlerse olmuyor.

Çevrimdışı derty12

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 813
  • 730
  • 813
  • 730
27 Nis 2020 11:35:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Selam arkadaşlar ben rhasta olduğum için bugün canlı ders istemedim. Fakat yapacağım zaman iphone x ten bağlanacağım. Telefonla bağlanan arkadaşlar sıkıntı yaşadımı ne yaptılar verimli oldumu paylaşırsanız sevinirim. Teşekkürler hocalarım.
IPhone dan bağlanınca pdf, word gibi dosyaları paylaşamıyorsunuz..

Çevrimdışı sulo555

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.113
  • 1.913
  • 1.113
  • 1.913
27 Nis 2020 11:41:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Maalesef idareci paylaşımlarında canlı derse katılmayanların ekdersini kesin diye yazılar yazılıyor.Devlet bana hakkımı veriyor ama idareciler çok görüyor.Yaratan Rabbim yerine insanları cehenneme göndermeye meraklı kişiler gibi.
kimse kimsenin ek dersini kesemez ama küçük yerlerde bu baskı var maalesef...

Çevrimdışı buffy84

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 804
  • 1.826
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 804
  • 1.826
  • 3. Sınıf Öğretmeni
27 Nis 2020 11:43:16
arkadaşlar merhaba ben de kızım için girmeye çalıştım ama zaman çizelgesinde önümüzdeki haftaya kadar ders bulunmamkatadır uyarısı alıyorum, arkadaşlarının 5 tanesi girebilmiş bazılarımızda ise bu uyarı geliyor sebebi ne olabilir?

Çevrimdışı tulpar

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 377
  • 1.249
  • 377
  • 1.249
27 Nis 2020 11:44:20
ben açtım ama çocuklara haftaya kadar canlı dersiniz yoktur uyarısı çıkıyor. sebebini bilen var mı?

Çevrimdışı carpediem03

  • Bilge Üye
  • *****
  • 6.294
  • 13.138
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 6.294
  • 13.138
  • 1. Sınıf Öğretmeni
27 Nis 2020 11:45:44
Benim öğrencilere de aynı uyarı çıkıyor demek ki sistemde sıkıntı var. [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]   öğretmenim

Çevrimdışı fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.128
  • 7.189
  • 5.128
  • 7.189
27 Nis 2020 11:45:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Telefondan girebiliyorlar ama Eba uygulama üzerinden, siteden girerlerse olmuyor.
Uygulamayı ındırmeden dırek eba sıtesınden olmuyor mu öğretmenim?

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK