Konu: Eba Canlı Sınıf Uygulaması  (Okunma sayısı 1586782 defa)

php_korsan

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 10.908
  • Teşekkür 10945
    • Çevrimdışı
  • # 07 May 2021 16:48:13
6 dersi tanımlıyoruz.4 yada 5 ders yapıyoruz.Eba TV programını, ödevleri, yaprak testleri gönderiyoruz.Bunu önce sizin okul idaresinin kabul etmesi lazım.Benim okulun ilçede bir kalite ve başarısı var.Okullar 2 Mart'ta açıldığı zaman diğer gruba haksızlık olmasın diye ilçede sadece biz okula gidip ders işlemiştik.Yani bizde para meselesi olmaz.

klavuz2

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.022
  • Teşekkür 1312
    • Çevrimdışı
  • # 07 May 2021 16:56:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
6 dersi tanımlıyoruz.4 yada 5 ders yapıyoruz.Eba TV programını, ödevleri, yaprak testleri gönderiyoruz.Bunu önce sizin okul idaresinin kabul etmesi lazım.Benim okulun ilçede bir kalite ve başarısı var.Okullar 2 Mart'ta açıldığı zaman diğer gruba haksızlık olmasın diye ilçede sadece biz okula gidip ders işlemiştik.Yani bizde para meselesi olmaz.
Ek dersi 4 saate göre mı 6 saate göre mı aldınız

php_korsan

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 10.908
  • Teşekkür 10945
    • Çevrimdışı
  • # 07 May 2021 17:00:08
6 saate göre aldım.Her zaman da 4 ders yapmadım yeri geldi 6 ders.Hatta anlaşılmayan bir ders konusu üstünde gruplara ayirdigim öğrencilere özel ders yaptığım da oldu.Arabamla tek tek evlere akşam kitap taşıdım, matbaada hazırlattığım eglenceli 100 sayfalık fotokopileri evlere yanında cikolatasiyla bıraktım.
Yani bu veliler yada müdür sen neden sürekli 4 ders yapıyorsun diyemezler.Cunku aldığım 1.sinif şu anda 3.sinif seviyesinde okuyor yardımsız test çozuyorlar.

berkcan65

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 369
  • Teşekkür 326
    • Çevrimdışı
  • # 07 May 2021 18:04:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
4. Derse 4 öğrencim girdi.6 saat 4 öğrenciye ders yapsam ne olur yapmasam ne olur.Kiminin interneti bitti kimi canlı ders sorunlarından bıktı.
Sadece canlı dersle uzaktan eğitim olmuyor.Farklı etkinliklerle bütün sınıfı desteklemek daha mantıklı.
Evet doğru hocam canlı ders vs dostlar alışverişte görsün gibi oldu zaten yaz gelince

berkcan65

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 369
  • Teşekkür 326
    • Çevrimdışı
  • # 07 May 2021 18:06:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

gazel78

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 658
  • Teşekkür 2261
    • Çevrimdışı
  • # 07 May 2021 18:10:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Haftaya pazartesi ,Salı ve Çarşamba canlı ders yapıyor musunuz?Bizim yapmamız söylendi.
Yapmıyoruz.Çocuklar tükendi bir hafta iyi gelecek dinlenme.
Ben de 6 ders yaptım ama son iki saat beden resim kitap okuma yaptım.Çoğu da katılmadı.Sınav çocuğu mu bunlar test çözelim.Okuldan nefret etmesinler bu dönem yeterli.

emir3417

  • Üyeliği İptal Edildi
  • İleti: 515
  • Teşekkür 636
    • Çevrimdışı
  • # 07 May 2021 18:29:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
6 saate göre aldım.Her zaman da 4 ders yapmadım yeri geldi 6 ders.Hatta anlaşılmayan bir ders konusu üstünde gruplara ayirdigim öğrencilere özel ders yaptığım da oldu.Arabamla tek tek evlere akşam kitap taşıdım, matbaada hazırlattığım eglenceli 100 sayfalık fotokopileri evlere yanında cikolatasiyla bıraktım.
Yani bu veliler yada müdür sen neden sürekli 4 ders yapıyorsun diyemezler.Cunku aldığım 1.sinif şu anda 3.sinif seviyesinde okuyor yardımsız test çozuyorlar.
hocam tebrikler...şu dönemde her öğretmen arkadaşımızın imkanlar dahilinde elinden gelenin fazlasını yaptığını düşünüyorum...

emir3417

  • Üyeliği İptal Edildi
  • İleti: 515
  • Teşekkür 636
    • Çevrimdışı
  • # 07 May 2021 18:35:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam 6 ders zaten çocuğu okuldan soğutur.Fazlası mahveder.Ben hep böyle gittim şu an sınıfımdan çok memnunum.pdf hikayeler yolladım, ebaya yaprak testler koydum yapıyor çocuklar.Zümrelerimden 7 ders yapan var çocuk okumuyor derse katılmıyor diyor tabi katılmaz.
uzaktan eğitim devam ederken müdür bizi acil okula çağırmıştı(birinci dönem) bir öğretmen arkadaşımızın 4 ders yaptığını ve Veli'nin şşkayet ettiğini söylemişti...ben de o öğretmen arkadaşı tebrik ederim çünkü öğretmen kendi sınıfınıntanır illaki 6 ders yapacak diye bir olmaz...kimi gün 4 ders yapar kimi gün 7 ders kimi günde haftasonu ders yapar demiştim....ben hâlâ bu şekilde düşünüyorum...

rtaskomur

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Fen ve Tekn. Öğrt.
  • İleti: 51
  • Teşekkür 946
    • Çevrimdışı
  • # 07 May 2021 18:43:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
uzaktan eğitim devam ederken müdür bizi acil okula çağırmıştı(birinci dönem) bir öğretmen arkadaşımızın 4 ders yaptığını ve Veli'nin şşkayet ettiğini söylemişti...ben de o öğretmen arkadaşı tebrik ederim çünkü öğretmen kendi sınıfınıntanır illaki 6 ders yapacak diye bir olmaz...kimi gün 4 ders yapar kimi gün 7 ders kimi günde haftasonu ders yapar demiştim....ben hâlâ bu şekilde düşünüyorum...

Yazık tek kelimeyle yazık. Öğretmenin bu kadar hırpalanmasına ne gerek var. Adımıza yanlışlıkla öğretmen denilmiş. İnek şabanın mazlum ismi her halde daha münasip olurdu.

göbekligeneral

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 4.432
  • Teşekkür 3493
    • Çevrimdışı
  • # 07 May 2021 18:51:38
arkadaşlar öğrenci yetiştiriyoruz inek değil.hiçbirini sınav çocuğu yapmayalım erken yaşlardan.bırakın çocukluklarını yaşasınlar.bugünler bir daha geri gelmeyecek.büyüdüklerinde geçmişlerine baktıklarında haz alsınlar.herşey ders değil.illa 6 ders diye bir şey yok.onlara sosyallik kazandırmak çok önemli.bakın etrafınıza kafasını yerden kaldırmayan,asosyal sözüm ona gençler var,işte bunların küçüklükleri böyle geçmiş.neymiş her testi yapan öğrencisi varmış sanki bir marifet.hayatın testi ne olacak?bilginin fazlası da yüktür.

php_korsan

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 10.908
  • Teşekkür 10945
    • Çevrimdışı
  • # 07 May 2021 18:57:40
Benim bir öğrencim 1 sene boyunca hiç canlı derse katılmadı. Okula bile gelmedi.Okula çağırdım oturduk konuştuk sakince.Size güveniyorum dedim sadece.Bu çocuk şimdi dakikada 200 kelime okuyor, çarpım tablosunun hepsini ezberlemiş.Okulu  çok da abartmamak gerek.
Zaten artık 4 duvarın bir kıymeti de kalmadı.

carpediem03

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 4.868
  • Teşekkür 8744
    • Çevrimdışı
  • # 07 May 2021 18:59:58
Ben 2 gruba bölüp 2 saat ortak,  sonrasında ise dönüşümlü olarak toplamda 6 bazen 7 saat ders yapıyorum,  2. Saatin sonunda çocuklar "gıvcımaya" başlıyor zaten. 1. Sınıf çocuğuna 4 saat bile çok

berkcan65

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 369
  • Teşekkür 326
    • Çevrimdışı
  • # 07 May 2021 19:15:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar öğrenci yetiştiriyoruz inek değil.hiçbirini sınav çocuğu yapmayalım erken yaşlardan.bırakın çocukluklarını yaşasınlar.bugünler bir daha geri gelmeyecek.büyüdüklerinde geçmişlerine baktıklarında haz alsınlar.herşey ders değil.illa 6 ders diye bir şey yok.onlara sosyallik kazandırmak çok önemli.bakın etrafınıza kafasını yerden kaldırmayan,asosyal sözüm ona gençler var,işte bunların küçüklükleri böyle geçmiş.neymiş her testi yapan öğrencisi varmış sanki bir marifet.hayatın testi ne olacak?bilginin fazlası da yüktür.
Olur mu hocam yarış atlarına sahip hocaları üzmeyin,daha atomu parçalatacaklar 8-9 yaş kuzulara

İMPARATOR1

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 361
  • Teşekkür 727
    • Çevrimdışı
  • # 07 May 2021 19:28:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben 2 gruba bölüp 2 saat ortak,  sonrasında ise dönüşümlü olarak toplamda 6 bazen 7 saat ders yapıyorum,  2. Saatin sonunda çocuklar "gıvcımaya" başlıyor zaten. 1. Sınıf çocuğuna 4 saat bile çok
Öğretmenim ''gıvcıma'' nedir ?
Yöresel bir kelime galiba ?

TugraÖzyıldız

  • Bilge Üye
  • *****
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • İleti: 9.650
  • Teşekkür 15528
    • Çevrimdışı
  • # 07 May 2021 20:08:09
CANSIZ DERS dolu 9 günümüz hayırlara vesile olur inşallah..

Bu arada 4379625427967475 kez yazıldı soruldu ,tekrar cevap verelim . Haftaya canlı ders yok ,ataması da yok ,idari izinliyiz , Pazartesi Salı Çarşamba günleri maaş karşılığı dolduktan sonraki saatleriniz ekdersiniz olur ( Sınıfçı anasınıfçı iseniz 1 saat ekdersiniz var ,idareci iseniz tam , rehberlikçi iseniz full+full ,keyif sizin , sürün sefasını gençler ,çok yoruldunuz çok yıprandınız! )

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK