Ek Ders Ücretleri Hakkında Soru Cevap

Çevrimdışı emren306

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.061
  • 3.317
  • 1.061
  • 3.317
# 21 Nis 2021 12:22:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bir sınıf öğretmeni olarak sürekli bahsedilen bu konuyu her ortamda eleştirmişimdir. Sınıf öğretmenleri dersine branş öğretmeni girdiği zaman o dersin de ek dersini alıyor. Ama branş öğretmeni almıyor. Yani biz de branş öğretmenleri gibi maaş karşılığı 15 saate girersek derse girmediğimiz dersin ek dersini vermezler.  Bu da dersine branş öğretmeni giren bir ilkokulda
 4. sınıf öğretmeni = 30-4(İng+din)=26 , 26-15=11 11+2(haz planlama=13 saat ekders alır(yani haftalık ek dersi azalıyor.

3. ve 2. sınıf= 30-2(ing)=28 ,  28-15=13,  13+2=15 saat ekders alır değişen bir şey yok

1. sınıf =  30-15=15,  15+3=18 saat ek ders alır (sadece burda artış var)



Branş öğretmeni o zaman neden ilkokulda çalışsın  girdiği dersin  ekdersini almayacaksa öyle haksızlık olur mu..   özel eğitim okulların da iki ogretmen görevli olur sınıflarda  birde branş öğretmeni derse girerse 3 öğretmenede ekders yazılır.. ki ilkokullarda  branş öğretmenlerinin almaması gibi bir durum söz konusu değil

Çevrimdışı polipost19

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 501
  • 305
  • 501
  • 305
# 21 Nis 2021 12:36:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Branş öğretmeni o zaman neden ilkokulda çalışsın  girdiği dersin  ekdersini almayacaksa öyle haksızlık olur mu..   özel eğitim okulların da iki ogretmen görevli olur sınıflarda  birde branş öğretmeni derse girerse 3 öğretmenede ekders yazılır.. ki ilkokullarda  branş öğretmenlerinin almaması gibi bir durum söz konusu değil
sanırım yanlış anlaşıldı yazdığım. branş öğretmeni sadece girdiği dersi alırken sınıf öğretmenin dersine kaç saat branş öğretmeni girerse girsin 30 saat üzerinden hesaplanıyor. Yani branş öğretmenleri 30 saat ders veren kurumda 26 saat ders yaptığında 26 saat üzerinden hesaplama yapılıyor. Sınıf öğretmeni fiili olarak 26 saat derse girdiğinde 30 saat üzerinden hesaplama yapılıyor.

Çevrimdışı Atilim0134

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.003
  • 5.750
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.003
  • 5.750
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 21 Nis 2021 12:45:21
Sınıf Öğretmenleri Nisan ayı ek dersi çorba oldu. En azından benim için. 13 Nisan’gecesi uzaktan eğitim kararı çıktı. Çarşamba normal uzaktan eğtiim yaptık perşembeden itibaren resmi uzaktan eğitime geçtik. Kaç saat ek ders yazılacak 41 mi ben mi hatalı hesapladım ?

Çevrimdışı emren306

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.061
  • 3.317
  • 1.061
  • 3.317
# 21 Nis 2021 12:47:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sanırım yanlış anlaşıldı yazdığım. branş öğretmeni sadece girdiği dersi alırken sınıf öğretmenin dersine kaç saat branş öğretmeni girerse girsin 30 saat üzerinden hesaplanıyor. Yani branş öğretmenleri 30 saat ders veren kurumda 26 saat ders yaptığında 26 saat üzerinden hesaplama yapılıyor. Sınıf öğretmeni fiili olarak 26 saat derse girdiğinde 30 saat üzerinden hesaplama yapılıyor.


Çoğu ilkokulda sınıf öğretmenleri  boş bırakılmaz mutlaka idari görevlendirme olur okul içi gönüllü kurslar olur idare okullarda yapılacak iş dolu  hocam.  Ayrıca zaten 18 saat maaş karşılığı girmiyor  bu öğretmen birde branş öğretmeninin  girdiği ek dersi kesersen haksızlık olur  branş öğretmeni bugün dyk dan iki kati ekders alır etüt merkezinde çalışır Ek getirisi biraz daha fazla iken sınıf öğretmenlerinde  böyle bir durum yok

Çevrimdışı polipost19

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 501
  • 305
  • 501
  • 305
# 21 Nis 2021 12:50:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]


Çoğu ilkokulda sınıf öğretmenleri  boş bırakılmaz mutlaka idari görevlendirme olur okul içi gönüllü kurslar olur idare okullarda yapılacak iş dolu  hocam.  Ayrıca zaten 18 saat maaş karşılığı girmiyor  bu öğretmen birde branş öğretmeninin  girdiği ek dersi kesersen haksızlık olur  branş öğretmeni bugün dyk dan iki kati ekders alır etüt merkezinde çalışır Ek getirisi biraz daha fazla iken sınıf öğretmenlerinde  böyle bir durum yok
hocam amacım karşılaştırmak değil aslında.
Sınıf öğretmenlerinin maaş karşılığı ek dersini 15 saat yaparlarsa bu düzenleme ile birlikte branş öğretmeni gibi sadece fiili girilen dersleri hesap ederler düşüncesindeyim.

Çevrimdışı emren306

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.061
  • 3.317
  • 1.061
  • 3.317
# 21 Nis 2021 13:01:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam amacım karşılaştırmak değil aslında.
Sınıf öğretmenlerinin maaş karşılığı ek dersini 15 saat yaparlarsa bu düzenleme ile birlikte branş öğretmeni gibi sadece fiili girilen dersleri hesap ederler düşüncesindeyim.
yaparlar mı yaparlar öğretmenin ekdersi herkesin gözüne batıyor  en küçük idarecisinden  tut en büyük idarecisine kadar aynı fikirde  çoğu

Çevrimiçi halil_41

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.705
  • 5.316
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.705
  • 5.316
  • 2. Sınıf Öğretmeni
# 21 Nis 2021 13:31:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyep ve dyk konusundaki haksızlığa katılıyorum ama dyk nın 2 katı ücret olarak ödenmesi tamamen branş öğretmenlerinin başarısı(bu arada ben sınıf öğretmeniyim). hafta içi ücret ödendiğinde kimse başvurmadı ve dyk ücreti iki katına çıkarıldı  ama maalesef iyep te  hafta içi ücretine rağmen boş şube yok...

Aynı mesaiyi harcayan farkı öğretmenlerden birine yüksek ücret vermek onun başarısı olarak nitelendirilemez.Bu yapılan düpedüz haksızlıktır.
Haksızlığa kılıf aramak doğru olmaz.

Çevrimdışı polipost19

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 501
  • 305
  • 501
  • 305
# 21 Nis 2021 13:38:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Aynı mesaiyi harcayan farkı öğretmenlerden birine yüksek ücret vermek onun başarısı olarak nitelendirilemez.Bu yapılan düpedüz haksızlıktır.
Haksızlığa kılıf aramak doğru olmaz.
Hocam ben olanı söylüyorum branş öğretmenleri birlik olup dyk için arttırımlı ek dersi aldılar(sadece istiyoruz demediler  kimse kurslara katılmadı). Ama biz aynı birliği sağlayamıyoruz ...Bu birliği sağlamak bence bir başarıdır...

Çevrimdışı durmuş34

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 50
  • 93
  • 50
  • 93
# 21 Nis 2021 14:01:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam ben olanı söylüyorum branş öğretmenleri birlik olup dyk için arttırımlı ek dersi aldılar(sadece istiyoruz demediler  kimse kurslara katılmadı). Ama biz aynı birliği sağlayamıyoruz ...Bu birliği sağlamak bence bir başarıdır...
Sınıf öğretmenleri yani bizler birlik sağlayamayız..Eğer ki sağlamış olsaydık istediğimiz hakları almış olurduk..Zor yani bizim bir olmamız..

Çevrimdışı 38kuark

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 48
  • 73
  • Müdür Yardımcısı
  • 48
  • 73
  • Müdür Yardımcısı
# 21 Nis 2021 14:10:50
Merhabalar arkadaşlar. Covid-19 testi negatif gelen ama temaslı kabul edilip 10 gün karantinada kalan idarecinin ek dersi kesilir değil mi?

Çevrimdışı Mert1980

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 394
  • 285
  • 394
  • 285
# 21 Nis 2021 15:21:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam ben olanı söylüyorum branş öğretmenleri birlik olup dyk için arttırımlı ek dersi aldılar(sadece istiyoruz demediler  kimse kurslara katılmadı). Ama biz aynı birliği sağlayamıyoruz ...Bu birliği sağlamak bence bir başarıdır...
Bize vermesinler çok mutlu oluyorum. adam 2010 yılından önce atandık diye ek hizmet puanı alamıyoruz diyoruz ona seviniyor inşallah ek ders bile vermezler bize sabah 8 akşam 5 calistirirlar

Çevrimdışı Mert1980

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 394
  • 285
  • 394
  • 285
# 21 Nis 2021 15:28:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sınıf öğretmenleri yani bizler birlik sağlayamayız..Eğer ki sağlamış olsaydık istediğimiz hakları almış olurduk..Zor yani bizim bir olmamız..
Bizden birlik filan olmaz işçiler birlik olur bizden olmaz arkadaş olmaz

Çevrimdışı tolgapiskiner

  • Üye
  • *
  • 22
  • 4
  • 22
  • 4
# 21 Nis 2021 15:51:50


Sayın meslektaşlarım, Mayıs maaşları Ramazan bayramı öncesi yatar mı bir bilginiz var mı ?


Çevrimdışı *HAYAT*

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.172
  • 3.275
  • 3.172
  • 3.275
# 21 Nis 2021 15:59:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam ben sınıftan alan değişikliği ile geçiş yaptım .O yüzden sizleri anlayabiliyorum.Bu arada pdr ciler alan değişikliğiyle geçiş yapanlara karşıda çok önyargılılar.Aslında çalışmak istedikten sonra çok iş vardır rehberlikte.Öyle odada oturmakla olmaz bu iş.Öğrenciyle iç içe olmak lazımki öğrenci sizi tanısın ve istediği zaman size gelsin.Bizde öğlen arası ve teneffüste mola dinlenme olmaz.Çocuk bize rahatça ulaşmalı tenefüste.

Cok uzatmadan temelinizin sağlam olduğu belli hocam çünkü gerçekten yaptıklarınızı yazinca onca yıllık meslek hayatımda  ne gördüm ne de duydum böylesini.

O nedenle temelden misiniz diye sordum.

Öyle çok şey varkii.  Umarim kıymetinizi bilirler..

Çevrimdışı teachersınıf

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 651
  • 111
  • 651
  • 111
# 21 Nis 2021 16:04:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Sayın meslektaşlarım, Mayıs maaşları Ramazan bayramı öncesi yatar mı bir bilginiz var mı ?



[/her zaman yatıyor. Bu seferde yatacaktır

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK