Ek Ders Ücretleri Hakkında Soru Cevap

Çevrimdışı kadirizm_27

  • Uzman Üye
  • *****
  • 705
  • 372
  • 705
  • 372
# 15 Haz 2021 18:31:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu 30 saatlik kurslari kimler acabiliyor acaba isteyen ilkokul ogretmenleri acabilir mi
Hocam yetişkin için okuma yazma kursu Halk eğitim merkezi ile açabilirsiniz.

Çevrimdışı berkcan65

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 391
  • 358
  • 391
  • 358
# 15 Haz 2021 19:10:43
Defalarca açıklama yapan hocalar var. Hep aynı soruları sormak  geri dönün okuyun arkadaşlar.

Çevrimdışı TugraÖzyıldız

  • Bilge Üye
  • *****
  • 10.120
  • 16.658
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 10.120
  • 16.658
  • Birleştirilmiş Sınıf
# 15 Haz 2021 20:07:26
30 saatlik teklif kesmedi beni ne yazık ki ( 50 de deseydi yine kesmezdi )

 Böylece " 2 katı ekders verilse Yokum diyen öğretmenler hemen Varım der " diye düşünenleri kendi adıma bir kere daha hayal kırıklığına uğrattığım için çok mutluyum 😂

Balıkesir'de olan arkadaşlar varsa bir aksilik olmazsa inşallah Temmuz'da oradayım... Tatil hazırlıkları LOADİNG 😅

Çevrimdışı TK06

  • Üye
  • *
  • 10
  • 2
  • 10
  • 2
# 15 Haz 2021 20:12:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım 3 gün al, 2 gün ek ders olmadan gel çalış işte  .. bu nasıl bir ince hesapciliktir?
Tamam emredersiniz çalışırım!

Çevrimdışı öğretmen1934

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 628
  • 837
  • 628
  • 837
# 15 Haz 2021 20:35:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Merhaba arkadaşlar haftaya üç gün izne ihtiyacım var rapor alacağım.Ek ders açısından  üç gün alırsam bütün haftanın ek dersi mi kesilir?Beş günlük rapor mu daha mantıklı olur ?

Almışken 5 gün almak daha mantıklı .

Çevrimdışı TK06

  • Üye
  • *
  • 10
  • 2
  • 10
  • 2
# 15 Haz 2021 20:38:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Almışken 5 gün almak daha mantıklı .
Teşekkür ederim

Çevrimdışı sergenxsaglam

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.417
  • 2.075
  • 1.417
  • 2.075
# 15 Haz 2021 20:39:16
Arkadaşlar 21 haziran 2 temmuz arası ek ders hesabında önce maaş karşılığı .ondan sonra ek ders şeklinde mi olacak?

Çevrimdışı e.ogretmenim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.286
  • 7.602
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.286
  • 7.602
  • 2. Sınıf Öğretmeni
# 15 Haz 2021 20:51:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar 21 haziran 2 temmuz arası ek ders hesabında önce maaş karşılığı .ondan sonra ek ders şeklinde mi olacak?
Değişen bir şey yok. Önceki haftalar nasılsa öyle olacak. İki gün bir grup iki gün diğer grup çarşamba canlı ders olacak. Önceki haftalar nasılsa bu iki haftada öyle olacak.

Çevrimdışı t._yildirim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.615
  • 2.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.615
  • 2.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 15 Haz 2021 21:26:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Haklısınız sayın hocam. Bunu alışkanlık haline getirip her pazartesi ya da cuma otomatik hasta olanlar vardı. Bir art niyetiniz kesinlikle yok.  Ama "herkes bunu Hasta olmadan bir hakmış gibi düzenli her ay kullandı"  cümlenizle bilfiil herkes bunu süistimal etti demek istemediğinizi düşünüyorum .

Çünkü birazcık hasta olduğu halde o 4 sevki hak olarak görmeyip öğrencilerini düşünüp dersini işleyen binlerce meslektaşımızdan Allah razı olsun sayın hocam. Sizin de belirttiğiniz gibi bir hak kaybına uğruyorsak, kanunları süistimal etmeyenlerin bu konuda hiç suçu yok bence.
bilmeden genellemisim biraz. derdim bunun cok ama cok fazla yapıldığına isaret etmekti.

Çevrimdışı frd03

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.356
  • 675
  • 2.356
  • 675
# 16 Haz 2021 10:42:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çıkamaz mesaisi okul saatinde bitmiyor normal memur zaman çizelgesi geçerli . Valla cuma laf söyledim müdüre döndü geldi geri oturdu odasına bayrak töreni yapıldı baktım çıkıyor okuldan eve bırakacak arkadaş arayışında hayırdır bizden önce kaçar gibi çıkıyorsun okuldan dedim döndü geri gitti odasına büyük ihtimal ben çıktıktan sonra çıkmıştır . Okula da uğramıyor zaten haftada 2 gün ancak geliyor onda da bizden önce kaçıp evine gitme derdinde .
bu şekilde diyebildiniz mi bizimki okula uğramıyor

Çevrimdışı Antimat

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 313
  • 211
  • 313
  • 211
# 16 Haz 2021 11:35:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu şekilde diyebildiniz mi bizimki okula uğramıyor
Artık iş çığrından çıktı bizim okulda hergün nöbetçi öğretmenler deftere gelmediğini ve girmediği dersleri işlemeye başladık . Bakalım artık top ilçede

Çevrimdışı anilca

  • B Grubu
  • 60
  • 30
  • 60
  • 30
# 16 Haz 2021 11:47:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tamam emredersiniz çalışırım!
zahmet olacak ...

Çevrimdışı TK06

  • Üye
  • *
  • 10
  • 2
  • 10
  • 2
# 16 Haz 2021 11:59:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
zahmet olacak ...
Olsun sizi mi kıracağım

Çevrimdışı airtor

  • Uzman Üye
  • *****
  • 6.106
  • 1.298
  • Müdür Yardımcısı
  • 6.106
  • 1.298
  • Müdür Yardımcısı
# 17 Haz 2021 08:26:26
Telafi programda görev alanlar
Normal ekders mi yoksa gece ücretinden mi alacaklar

Çevrimdışı kralls

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.287
  • 2.489
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.287
  • 2.489
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 17 Haz 2021 08:28:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Telafi programda görev alanlar
Normal ekders mi yoksa gece ücretinden mi alacaklar
150 gösterge üzerinden alacaklar ,yaklaşık yüzde 7 artırımlı bir ücrete tekabül ediyormuş hocam normal ek derse göre .

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK