Ek Ders Ücretleri Hakkında Soru Cevap

Çevrimdışı HABİP07

  • Üye
  • *
  • 3
  • 21
  • 3
  • 21
# 27 Eyl 2022 10:51:49
Arkadaşlar hepinize merhabalar. Sınıf öğretmenliği yaptığım okulda görevlendirme müdür yardımcısı oldum. Nöbetle birlikte haftalık kaç saat ek dersim olacak?

Çevrimdışı süreyyadansorun

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 493
  • 253
  • 493
  • 253
# 27 Eyl 2022 10:55:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar hepinize merhabalar. Sınıf öğretmenliği yaptığım okulda görevlendirme müdür yardımcısı oldum. Nöbetle birlikte haftalık kaç saat ek dersim olacak?
TEKSENİZ HERGÜN  NÖBET AMA BİR NÖBET PARASI VERİLİR 

Çevrimdışı HABİP07

  • Üye
  • *
  • 3
  • 21
  • 3
  • 21
# 27 Eyl 2022 10:57:39
Yani 18+3=21 saat mi?

Çevrimdışı bozkay

  • Uzman Üye
  • *****
  • 833
  • 2.570
  • 833
  • 2.570
# 27 Eyl 2022 12:10:46
bursluluk sınavında görev alan ,  her  hafta nöbet görevi olan ve hiç rapor veye izin kullanmayan sınıf öğretmeni kaç saat ek ders alır ?

Çevrimdışı cybermavi

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.497
  • 1.694
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.497
  • 1.694
  • Birleştirilmiş Sınıf
# 27 Eyl 2022 12:13:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bursluluk sınavında görev alan ,  her  hafta nöbet görevi olan ve hiç rapor veye izin kullanmayan sınıf öğretmeni kaç saat ek ders alır ?
sınav görevi hariç benim 2924 hesaplandiydi. doğru hesaplanip mutemete teslim ettiler mi bilmiyorum.yanlislik yoksa 2924 tl

Çevrimdışı GÖKDOĞAN

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 770
  • 138
  • Müdür Yardımcısı
  • 770
  • 138
  • Müdür Yardımcısı
# 27 Eyl 2022 12:20:04
Arkadaslar 2 ogretmen arkadas baska okulda haftalik 15 saatlik kurs vermisler.
Bunu kbs de hangi kalemden yazmamiz gerekir?

Çevrimdışı abzeh81

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 298
  • 89
  • 298
  • 89
# 27 Eyl 2022 13:21:30
Arkadaşlar Okulun ilk haftası seminer dönemimde(uyum haftası) ücretli öğretmene günlük kaç saat ekders yazılır? SORU 2- Seminer döneminde kadrolu öğretmen başka bir ilde (NEVŞEHİR) MEB seminerine gittiyse bu öğretmene uyum haftasında EYGG üzerinden 3-3-3-3-3 mü yoksa 6-6-6-6-6 mı girilecek il dışı onay yazısı da var

Çevrimdışı muslera10

  • Üye
  • *
  • 15
  • 0
  • 15
  • 0
# 27 Eyl 2022 14:37:06
Destek eğitim odası açan öğretmen 10 saate bir saat planlamadan yararlanır mı

Çevrimdışı coAch

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.789
  • 7.445
  • Müdür Yardımcısı
  • 2.789
  • 7.445
  • Müdür Yardımcısı
# 27 Eyl 2022 14:57:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar Okulun ilk haftası seminer dönemimde(uyum haftası) ücretli öğretmene günlük kaç saat ekders yazılır? SORU 2- Seminer döneminde kadrolu öğretmen başka bir ilde (NEVŞEHİR) MEB seminerine gittiyse bu öğretmene uyum haftasında EYGG üzerinden 3-3-3-3-3 mü yoksa 6-6-6-6-6 mı girilecek il dışı onay yazısı da var

Hepsi eygg 3-3-3-3-3

Çevrimdışı teacherman911

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 977
  • 502
  • 977
  • 502
# 27 Eyl 2022 15:06:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sınav görevi hariç benim 2924 hesaplandiydi. doğru hesaplanip mutemete teslim ettiler mi bilmiyorum.yanlislik yoksa 2924 tl
h
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bursluluk sınavında görev alan ,  her  hafta nöbet görevi olan ve hiç rapor veye izin kullanmayan sınıf öğretmeni kaç saat ek ders alır ?
hocam sınav görevi hariç 75 saat ek ders alırsınız ama tabiii ay bütünlüğü  veya hafta bütünlüğüne göre değişir ikincisi vergi dilimine maaşınıza göre de değişir aynı saat ek dersi alıp 2800 alan da var 3000 alanda

Çevrimdışı desev13

  • Yeni Üye
  • 3
  • 1
  • 3
  • 1
# 27 Eyl 2022 15:48:57
Uyum haftasında tüm öğretmenlerin 15 saat ekders alacağına dair resmi bir yazı var mı arkadaşlar?

Çevrimdışı pamu

  • Yeni Üye
  • 5
  • 3
  • 5
  • 3
# 27 Eyl 2022 15:57:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Uyum haftasında tüm öğretmenlerin 15 saat ekders alacağına dair resmi bir yazı var mı arkadaşlar?
seminer haftası zaten 15 saat hocam

Çevrimdışı serkan.snf

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 258
  • 7.753
  • 258
  • 7.753
# 27 Eyl 2022 16:48:24
Seminer haftasında okula uyum eğitimi veren 1. sınıf öğretmenleri sosyal kişilik hizmetleri kapsamında 2 saat ek ders alır mı?

Çevrimdışı snowgp

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 127
  • 76
  • 127
  • 76
# 27 Eyl 2022 16:57:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Seminer haftasında okula uyum eğitimi veren 1. sınıf öğretmenleri sosyal kişilik hizmetleri kapsamında 2 saat ek ders alır mı?
hayır hocam sadece 15 saat seminer ücreti yazılacak.

Çevrimdışı memur25

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.850
  • 1.468
  • 1.850
  • 1.468
# 27 Eyl 2022 18:00:52
ek derslerle ilgili ayın 1ine kadar tabiri diye bir şey duydum.
Bu duyum 1 ekime kadar hesaba mı yatacak yoksa ek dersler her ay 1inde mi yapılacak anlamında bilemedm.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK