Ekys 2021 Paylaşım Sayfası

Çevrimdışı asya2016

  • Yeni Üye
  • 4
  • 1
  • 4
  • 1
# 30 Tem 2021 15:30:11
cevaplarınız için teşekkür ederim hocalarım . Öğretmenlikten alacağımız doyumu elbette vermez ,çocuklarla olan anılar olmaz .... Bunları ben de düşünüyorum ama öğretmenlik kadar da yorucu görünmüyor . Seçebileceğim okullarda 4 -5 öğretmen var ve öğrenci sayıları çok az . Sorumluluk açısından büyükşehir ve büyük okullar gibi olmaz.  Tabi yaşayıp göreceğiz inşallah  düşündüğüm gibi olur ..En azından ben de tecrübe etmiş olurum ..

Çevrimdışı kar_ya

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 318
  • 432
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 318
  • 432
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 30 Tem 2021 16:47:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
cevaplarınız için teşekkür ederim hocalarım . Öğretmenlikten alacağımız doyumu elbette vermez ,çocuklarla olan anılar olmaz .... Bunları ben de düşünüyorum ama öğretmenlik kadar da yorucu görünmüyor . Seçebileceğim okullarda 4 -5 öğretmen var ve öğrenci sayıları çok az . Sorumluluk açısından büyükşehir ve büyük okullar gibi olmaz.  Tabi yaşayıp göreceğiz inşallah  düşündüğüm gibi olur ..En azından ben de tecrübe etmiş olurum ..
Küçük okulda zorlanmazsınız hocam

Çevrimdışı Werthar

  • Üye
  • *
  • 32
  • 13
  • 32
  • 13
# 30 Tem 2021 22:09:50
İl içi atama ile boşalan bir müdür yardımcısı kadrosu ilk atamaya açılırmı. Milli eğitim müdürlüklerinin yayınladığı yönetici ihtiyacı olan okullar listesi güncellenirmi

Çevrimdışı kayraaa

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 958
  • 621
  • 958
  • 621
# 30 Tem 2021 22:46:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İl içi atama ile boşalan bir müdür yardımcısı kadrosu ilk atamaya açılırmı. Milli eğitim müdürlüklerinin yayınladığı yönetici ihtiyacı olan okullar listesi güncellenirmi
Geçen sene eklendi.

Çevrimdışı nagihann78

  • Aktif Üye
  • **
  • 46
  • 6
  • 46
  • 6
# 31 Tem 2021 23:50:00
Hocam istifa konusunda nasıl bir zorlanma yaşadınız ?

Çevrimdışı nagihann78

  • Aktif Üye
  • **
  • 46
  • 6
  • 46
  • 6
# 31 Tem 2021 23:52:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Küçük okulda zorlanmazsınız hocam
İstifa konusunda nasıl bir zorluk yaşanıyor hocam ?

Çevrimdışı kar_ya

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 318
  • 432
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 318
  • 432
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 01 Ağu 2021 11:47:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İstifa konusunda nasıl bir zorluk yaşanıyor hocam ?
Çeşitli bahanelerle dilekçenize Red cevabı gelebiliyor.

Çevrimdışı derinkara

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 400
  • 1.180
  • Okul Müdürü
  • 400
  • 1.180
  • Okul Müdürü
# 03 Ağu 2021 21:44:43
Arkadaşlar iyi akşamlar. Puanımız 50-60 bile olsa tercih yapabilecegiz değil mi? Yani yazılı sınavda 60 barajdi ya bunda yok değil mi?

Çevrimdışı emrah27

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 704
  • 567
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 704
  • 567
  • 3. Sınıf Öğretmeni
# 03 Ağu 2021 21:49:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar iyi akşamlar. Puanımız 50-60 bile olsa tercih yapabilecegiz değil mi? Yani yazılı sınavda 60 barajdi ya bunda yok değil mi?
Mülakata gittiyseniz tercih hakkınız var öğretmenim. Zaten mülakat puanları yayınlandı.
19-20 Ağustosta görevlendirmeye esas puanlar ilan edilecek. Ondan sonra tercihler başlayacak.

Çevrimdışı derinkara

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 400
  • 1.180
  • Okul Müdürü
  • 400
  • 1.180
  • Okul Müdürü
# 03 Ağu 2021 21:53:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Mülakata gittiyseniz tercih hakkınız var öğretmenim. Zaten mülakat puanları yayınlandı.
19-20 Ağustosta görevlendirmeye esas puanlar ilan edilecek. Ondan sonra tercihler başlayacak.


Teşekkür ederim hocam çok sağolun. Evet mülakat puanima da baktım. Tercihler de çok geç tarihmiş..
Hakkımızda hayırlısı

Çevrimdışı emrah27

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 704
  • 567
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 704
  • 567
  • 3. Sınıf Öğretmeni
# 03 Ağu 2021 22:50:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Teşekkür ederim hocam çok sağolun. Evet mülakat puanima da baktım. Tercihler de çok geç tarihmiş..
Hakkımızda hayırlısı
Rica ederim hocam. Aynen baya uzun bir süreç. Eylül ayına kadar insanları bekleyecekler. Herkes için hayırlısı olsun inşallah. 🙏🏻🙏🏻

Çevrimdışı creasy

  • Bölüm Sorumlusu
  • *****
  • 7.507
  • 10.095
  • Okul Müdürü
  • 7.507
  • 10.095
  • Okul Müdürü
# 04 Ağu 2021 11:17:04
Değerli arkadaşlar paylaşımlarınıza buradan devam edebilirsiniz.


[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK