ilk çıktığında okumuştum fena değildi. bence yazarın en güzel kitabı melekler ve şeytanlardı..
Ben de şuanda İskender Pala'nin OD ' Unu okuyorum.son 50 sayfaya kadar zorlandim.belki kafam rahat değildi ondan olabilir