Çok kitap okudum hocam...İyi bir okuyucu olduğum söylenebilir...Okumadığım illa ki çok kitap var... Okuduklarım içinde beni derinden etkileyen tek romandır....Okumayanın bence çok şey kaybedeceği bir kitap...