Eş Durumunu Merakla Bekleyenler...

Çevrimdışı odo

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 552
  • 496
  • Müdür Yardımcısı
  • 552
  • 496
  • Müdür Yardımcısı
# 15 Ağu 2022 16:22:12
Mazeret atamasında istediğim ilçeden 1 tane yer açılmış 1 tane de muhtemel var. Ben sadece açık olan okulu yazacağım gelmezse il emrine kalır mıyım?

Çevrimdışı Leo41

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 185
  • 280
  • Lise Branş Öğrt.
  • 185
  • 280
  • Lise Branş Öğrt.
# 15 Ağu 2022 16:27:19
Bu nedir arkadaş hepsi muhtemelen boşalacak gözüküyor. Bu nasıl liste.

Çevrimdışı aysooo2

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 812
  • 2.206
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 812
  • 2.206
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 15 Ağu 2022 16:31:46
Yok artık yaaa bir ilçede 5 okul var 3 tanesi zaten çok çok uzak bir tane merkez var bana gelmez 😠 haksızlık gerçekten haksızlık bu.

Çevrimdışı sufkta

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 9.780
  • 36.271
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 9.780
  • 36.271
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 15 Ağu 2022 16:32:54
Personel meb te kontenjan listesi yok. Nerden ulaşabilirim?

Çevrimdışı moni

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 185
  • 100
  • 185
  • 100
# 15 Ağu 2022 16:33:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yok artık yaaa bir ilçede 5 okul var 3 tanesi zaten çok çok uzak bir tane merkez var bana gelmez 😠 haksızlık gerçekten haksızlık bu.
5 okul norm yok muhtemel hepsi

Çevrimdışı arkeyd

  • Üye
  • *
  • 18
  • 5
  • 18
  • 5
# 15 Ağu 2022 16:34:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocsm okulun yanında yazıyor . Kontenjan listesini indirin ordaki
kontenjanları nereden göreceğiz hocam

Çevrimdışı victory90

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 338
  • 202
  • 338
  • 202
# 15 Ağu 2022 16:41:37
okul listesini indiren bir arkadaşımız paylaşabilir mi acaba

Çevrimdışı arkeyd

  • Üye
  • *
  • 18
  • 5
  • 18
  • 5
# 15 Ağu 2022 16:43:43
Hocam ben de kontenjan listesi görünmüyor ki nerden bakacağım direk mebbis basvuru ekranına yönlendiriyor

Çevrimdışı aysooo2

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 812
  • 2.206
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 812
  • 2.206
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 15 Ağu 2022 16:45:04
Arkadaşlar en kötü eş durumu okulllarını gorüyorum bilmiyorum sizler de durum nedır ama. 3. defa eş özrü ataması başvurusu yapıyorum böyle bir şey görmedim. bir tane açık var 4 tane muhtemel bu kadar.

Çevrimdışı sinifciperi

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 114
  • 71
  • 114
  • 71
# 15 Ağu 2022 16:45:23
Güzel okullar var , ancak çoğu muhtemel boşalacak 🤨 Ankara tercihi yapacak arkadaşlar var mı, ya da Ankara'ya has bir sayfa var mı bununla ilgili

Çevrimdışı aysooo2

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 812
  • 2.206
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 812
  • 2.206
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 15 Ağu 2022 16:46:05
ekranın sağ altında siyah bir buton var kontenjan listesi diye orayı tıklayıp excel şeklinde indirip okulları ve boşlukları görebiliyorsunuz

Çevrimdışı sinifciperi

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 114
  • 71
  • 114
  • 71
# 15 Ağu 2022 16:46:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam ben de kontenjan listesi görünmüyor ki nerden bakacağım direk mebbis basvuru ekranına yönlendiriyor
kontenjan ben de indirdim açamadım , sayfada tercih yapılacak kurumları tıklayınca açtım , Excel tercihi hakkında da bir bilgim yok , tek tek kod girerim herhalde 😑

Çevrimdışı Asethan

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 82
  • 24
  • 82
  • 24
# 15 Ağu 2022 16:48:06
Biri tüm kontenjanları buraya atabilirse çok iyi olur cidden .

Çevrimdışı victory90

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 338
  • 202
  • 338
  • 202
# 15 Ağu 2022 16:48:11
bakanlık ikgm de henüz bir çok kişinin göremediği 1341 kodlu duyuruda tercih duyurusunu yapmış kontenjan listesini henüz eklememiş muhtemelen okul listesi eklenince görülebilecek

Çevrimdışı Sinex

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 595
  • 265
  • 595
  • 265
# 15 Ağu 2022 16:48:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar en kötü eş durumu okulllarını gorüyorum bilmiyorum sizler de durum nedır ama. 3. defa eş özrü ataması başvurusu yapıyorum böyle bir şey görmedim. bir tane açık var 4 tane muhtemel bu kadar.
Hocam siz deneyimliymissiniz diyelim bu okullardan yazdık ve olmadı o zaman il ya da ilçe emrine gelebilir miyiz ikinci aşama gibi mi oluyor il içe emri sonuçlar açıklanınca?

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK