Merhaba arkadaslar. Ocak ayında yapılan özür grubu tayinlerinde il ilçe emri veriliyor mu?
Diger bir sorumda il dışından büyük şehire tayin isterken sadece eşin oldugu ilce mi yoksa bütün il açılıyor mu?
Ocak ayında verilmiyor diye hatırlıyorum.
İller arası isterken, ilin her yerinden tercih yapılabiliyordu.