Konu: Ev Almak İsteyenlere Önerileriniz Nelerdir?  (Okunma sayısı 462219 defa)

uçankuş

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Okul Müdürü
  • İleti: 751
  • Teşekkür 685
    • Çevrimdışı
  • # 08 Ağu 2019 09:36:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar bende ev bakıyorumda olur da denk gelirse pazarlık payı ne kadar olur, hiç ev almadım bilmiyorum. Örneğin; ilanda 200 bin TL fiyat istedi diyelim, ben pazarlığı kaçtan açıp kaça olur demeliyim?
160 dan aç.Yaninda evden ve pazarliktan anlayan biri olsun.

fatih119006

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 253
  • Teşekkür 107
    • Çevrimdışı
  • # 08 Ağu 2019 12:07:35
Ev almak isteyenler acele etsinler.Bu kredi oranları biraz zorlama.Devlet bankaları zararına kredi veriyor.Bu rakamın altına kısa vadede inemezler

carpediem03

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.186
  • Teşekkür 4414
    • Çevrimdışı
  • # 08 Ağu 2019 12:11:20
Kredi faizleri düştü ama ev fiyatları yükseldi. Ya da güncellendi mi desek? Yani sonuç olarak değişen bir şey yok.

kesreti

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 861
  • Teşekkür 762
    • Çevrimdışı
  • # 08 Ağu 2019 19:33:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ev almak isteyenler acele etsinler.Bu kredi oranları biraz zorlama.Devlet bankaları zararına kredi veriyor.Bu rakamın altına kısa vadede inemezler
bana da bu ay Fuzulev  ev çekilişinde sıra bana çıktı.  150 bin için girmistim. Fırsatlar hiç bitmez diye bir söz var ya hocam bakalım hele ne olur. İdeal bir ev bulabilir miyiz

losar

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 380
  • Teşekkür 332
    • Çevrimdışı
  • # 08 Ağu 2019 20:22:41
kesinlikle komşular ve çevre iyice araştırılmalı

tarkan555

  • Bilge Üye
  • *****
  • İleti: 8.928
  • Teşekkür 9393
    • Çevrimdışı
  • # 08 Ağu 2019 20:43:32
Arkadaşlar çok önemli bir sorum var kredi çekmeden de ev ev almak şu dönemde avantaj mı ?  yani avantaj sadece kredi çekenler için mi ,
satılık ev fiyatları aynı mı yoksa düştü mü ? düşen sadece kredi faiz oranları mı ?

t._yildirim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 265
  • Teşekkür 680
    • Çevrimdışı
  • # 08 Ağu 2019 21:19:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar çok önemli bir sorum var kredi çekmeden de ev ev almak şu dönemde avantaj mı ?  yani avantaj sadece kredi çekenler için mi ,
satılık ev fiyatları aynı mı yoksa düştü mü ? düşen sadece kredi faiz oranları mı ?
bence geçtiğimiz 6 ay ev alacak parası olanlar için büyük  firsatti.  Ama şimdi krediler düştü diye fırsatçı milletimizi kârı artırma yoluna gider ev sahipleri göklere kalkar.

tarkan555

  • Bilge Üye
  • *****
  • İleti: 8.928
  • Teşekkür 9393
    • Çevrimdışı
  • # 08 Ağu 2019 21:23:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bence geçtiğimiz 6 ay ev alacak parası olanlar için büyük  firsatti.  Ama şimdi krediler düştü diye fırsatçı milletimizi kârı artırma yoluna gider ev sahipleri göklere kalkar.

Bankadan düşük kredi alırken satlık evlerde fiyatlar çaktırmadan ya da çaktırarak yükselir  :-\  evet bu aklıma gelmedi

fatihsene

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 968
  • Teşekkür 929
    • Çevrimdışı
  • # 08 Ağu 2019 21:30:31
Faizler düşünce ev fiyatları yükseldi.

ailton

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 331
  • Teşekkür 201
    • Çevrimdışı
  • # 08 Ağu 2019 21:37:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bana da bu ay Fuzulev  ev çekilişinde sıra bana çıktı.  150 bin için girmistim. Fırsatlar hiç bitmez diye bir söz var ya hocam bakalım hele ne olur. İdeal bir ev bulabilir miyiz
Hayırlı olsun hocam kaçıncı sırada çıktı size?

kesreti

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 861
  • Teşekkür 762
    • Çevrimdışı
  • # 09 Ağu 2019 00:48:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hayırlı olsun hocam kaçıncı sırada çıktı size?
sağolun hocam 26. Ay da çıktı. Ama benim grubum fazlaydı 120 kişilik gruba girmiştim. Maddi  durumum biraz kötüydü o zaman.

cmustafaengin

  • Bilge Üye
  • *****
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • İleti: 1.327
  • Teşekkür 928
    • Çevrimdışı
  • # 09 Ağu 2019 02:12:27
Bu ülkede dolar çıkar "Pahalandı abi doları görmüyor musun?"
Dolar ucuzlar FİYATLAR YİNE AYNI!

Kredi faizi yüksektir, ev fiyatları da uçuk "Abi görmüyor musun krediler yüksek"
Kredi fazileri düşer, EV FİYATLARI DAHA DA ARTAR!

Sonra da birileri der ki %97'si müslüman ülke de yok efendim islamı en güzel yaşayan ülke de bilmem ne :D Hakikaten ya islamı o kadar güzel yaşıyoruz ki EL DEĞMEYECEK ŞEKİLDE, SAF, TERTEMİZ VE İNSANIMIZDAN UZAK ŞEKİLDE :)

koyay

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 253
  • Teşekkür 186
    • Çevrimdışı
  • # 09 Ağu 2019 03:33:30
Ciddi birikiminiz yoksa bu ise girmeyin. Sirf ev alacağım diye çok yuksek miktarda veya yuksek taksitli borca girmeyin.

Butcenize uygun diye cok da icinize sinmeyen, kalitesinden suphe ettiginiz bir daire almayın. Krediyi vakif veya halkbanktan cekin, digerlerini arastirmak icin vaktinizi bosa harcamayın.  5 sene once 160 bin icin 100 bin kredi ceken ve ekimde borcu bitecek oğretmen olarak tavsiyelerim budur.

memet24

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 297
  • Teşekkür 248
    • Çevrimdışı
  • # 09 Ağu 2019 04:40:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ciddi birikiminiz yoksa bu ise girmeyin. Sirf ev alacağım diye çok yuksek miktarda veya yuksek taksitli borca girmeyin.

Butcenize uygun diye cok da icinize sinmeyen, kalitesinden suphe ettiginiz bir daire almayın. Krediyi vakif veya halkbanktan cekin, digerlerini arastirmak icin vaktinizi bosa harcamayın.  5 sene once 160 bin icin 100 bin kredi ceken ve ekimde borcu bitecek oğretmen olarak tavsiyelerim budur.
kesinlikle katılıyorum hocam her düşüncenize. Bizde borç bularak hic kimsenin almadığı bir bölgeden ev aldım. Ama insanlar dairelerine taşınmıyor. Taşınan bir kaç kişi var onlardan birisi benim. Dun evime hırsız girdi.
Ev alacak arkadaşlar acele etmesin iyi araştırsın. Aldığınız yerin çevresi çok önemli. Biz yandık siz yanmayın. Biz birşey olmaz dedik. Simdi evimize gidemez hale geldik. Evi alalı 4 ay oldu. Dun satliga çıkardık.
Giriş kat ve en üst kattan uzak durun. Bütçemiz buna yetiyor demeyin. Sonra daha fazlası çıkıyor. Ben yaşadım. İdare edebiliriz diye düşündük esimle. Ama idare edilmiyor.

Siz siz olun evi almadan önce iki kere değil 10 kere tartip bictikten sonra karar verip evinizi alin derim.

emrah6840

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 2.535
  • Teşekkür 2352
    • Çevrimdışı
  • # 15 Ağu 2019 15:32:55
ev almanın sırası mı yoksa beklemeli mi arkadaşlar?

 

Egitimhane.Com ©2006-2023