Konu: Eylülde Okulların Açılmama İhtimali  (Okunma sayısı 556130 defa)

naciekinci

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 462
  • Teşekkür 388
    • Çevrimdışı
  • # 14 Ağu 2020 14:02:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Evt öyle bir söylenti var bakanlık içerisinde yuvalanmaya çalışan bazı cemaat ve vakıfların bakandan rahatsız olduğu söyleniyor.
şu cemaatlere teslim olmamak lazım ne cektiysek onlardan çektik liyakat denen bir şey var cemaat de neymiş ya?

OLcAYTo_

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 1.497
  • Teşekkür 1567
    • Çevrimdışı
  • # 14 Ağu 2020 14:05:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Evt öyle bir söylenti var bakanlık içerisinde yuvalanmaya çalışan bazı cemaat ve vakıfların bakandan rahatsız olduğu söyleniyor.
Onları rahatsız edecek ne yapmış ki...

teacherman911

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 486
  • Teşekkür 178
    • Çevrimdışı
  • # 14 Ağu 2020 14:16:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bize de arkadaş attı Adnan Boyacı’nın twetini
Sahte mi???
Uzaktan değil mi seminerler?
Hocam dys den resmi yazı gelmeden hiçbir söylene inanmayın çünkü  milli eğitimler de bizden fazla bişey bilmiyorlar

atilim85

  • Üye
  • *
  • İleti: 31
  • Teşekkür 8
    • Çevrimdışı
  • # 14 Ağu 2020 14:18:04
Milli eğitim bakanının il müdürleriyle yaptığı toplantı sona erdi. Bugün sanırım bi açıklama yapılır tweeterde yoğun bir şekilde soruluyor.

naciekinci

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 462
  • Teşekkür 388
    • Çevrimdışı
  • # 14 Ağu 2020 14:21:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Onları rahatsız edecek ne yapmış ki...
idareci atamalari ile başlayan süreç hocam. Sözlü sınav taraftarlarımız az değil :)

aretias28

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.378
  • Teşekkür 1206
    • Çevrimiçi
  • # 14 Ağu 2020 14:45:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
şu cemaatlere teslim olmamak lazım ne cektiysek onlardan çektik liyakat denen bir şey var cemaat de neymiş ya?
Öyle demeyin hocam..çarpılırız valla..onlar sakallı ve namazlı abdestli kişiler

carpediem03

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 3.782
  • Teşekkür 6790
    • Çevrimdışı
  • # 14 Ağu 2020 14:51:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Evt öyle bir söylenti var bakanlık içerisinde yuvalanmaya çalışan bazı cemaat ve vakıfların bakandan rahatsız olduğu söyleniyor.

Bu zaten ne zamandır dillendirilen bir konu ve gerçeklik payı maalesef var. Yetmedi cemaatlerden çektiğimiz !

aysgl5959

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 312
  • Teşekkür 476
    • Çevrimdışı
  • # 14 Ağu 2020 14:53:00
Bu bakan gıtmesınnnnnn
Seviyordum ben onu
Ziya ogretmenım benim 🥰🖤

aysgl5959

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 312
  • Teşekkür 476
    • Çevrimdışı
  • # 14 Ağu 2020 14:54:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
::)Geçtiğine emin misiniz

🤣
Super tespit 👍🏿👌🏿

ayselaysel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.255
  • Teşekkür 3241
    • Çevrimdışı
  • # 14 Ağu 2020 14:57:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu bakan gıtmesınnnnnn
Seviyordum ben onu
Ziya ogretmenım benim 🥰🖤
Eğitimci olmasi güzel. Ama daha çok beklentim vardı kendilerinden...Eğitimde birçok aksaklik giderilebilirdi .

aysgl5959

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 312
  • Teşekkür 476
    • Çevrimdışı
  • # 14 Ağu 2020 15:00:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eğitimci olmasi güzel. Ama daha çok beklentim vardı kendilerinden...

Hocam sonucta ne oldugu belli, o yüzden beklentim yoktu benim
Ama yine de ogretmene ogrencıye yaklaşımı guzel
Pozitif bir insan
Umarim kalır

hdogan88

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 899
  • Teşekkür 3441
    • Çevrimdışı
  • # 14 Ağu 2020 15:01:12
Ne cemaatmiş arkadaş... Koskoca bakanı yerinden edebiliyor... Olaya bak...

*HAYAT*

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 2.574
  • Teşekkür 2289
    • Çevrimdışı
  • # 14 Ağu 2020 15:01:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Evt öyle bir söylenti var bakanlık içerisinde yuvalanmaya çalışan bazı cemaat ve vakıfların bakandan rahatsız olduğu söyleniyor.

Yuvalanmaya  çalışan mi??
Yok muymuş yani😁

ayselaysel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.255
  • Teşekkür 3241
    • Çevrimdışı
  • # 14 Ağu 2020 15:03:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yuvalanmaya  çalışan mi??
Yok muymuş yani😁
Biri gitmeden diğeri yerleşmişti zaten😉

aretias28

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.378
  • Teşekkür 1206
    • Çevrimiçi
  • # 14 Ağu 2020 15:11:15
Dünya değil de cemaatler yıkacak bu ülkeyi

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK