Konu: Fatih Projesi Fotokopi Makinesi Sorunları  (Okunma sayısı 102550 defa)

mali8057

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 2.123
  • Teşekkür 172
    • Çevrimdışı
  • # 26 May 2015 10:53:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kapağı açıp yeniden düzgün kapatmaya çalışın. Kapak düzgün kapanmamış olabilir.
denedim ama olmadı.

gülücük

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 192
  • Teşekkür 471
    • Çevrimdışı
  • # 26 May 2015 11:08:57
keşke idare kullanmamıza izin verse de biz de kullansak. makinenin yanına yaklaşınca yasak hemşerim diyolar :(

TUBA19

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Biyoloji Öğretmeni
  • İleti: 500
  • Teşekkür 1992
    • Çevrimdışı
  • # 26 May 2015 11:24:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
keşke idare kullanmamıza izin verse de biz de kullansak. makinenin yanına yaklaşınca yasak hemşerim diyolar :(
NASIL YANI YAA SANKİ BABALARIN MALI BEN ÖĞRENCİLERİME ÖĞRETTİM ONLAR YARDIMCI OLUYOR BANA..

yelcin

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 2.806
  • Teşekkür 5110
    • Çevrimdışı
  • # 26 May 2015 11:48:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
denedim ama olmadı.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Şu sayfayı bir incele hocam belki işine yarar.

sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 8.384
  • Teşekkür 126111
    • Çevrimdışı
  • # 26 May 2015 11:51:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
keşke idare kullanmamıza izin verse de biz de kullansak. makinenin yanına yaklaşınca yasak hemşerim diyolar :(
Hocam, yasak diye bir şey mi olur Allah aşkına. :o
Okul adına kullanılmak üzere gönderilmiş.Herkesin kullanma hakkı vardır. Biz kullanıyoruz, öğretmen arkadaşlarıma da tarif ettim, hepsi sorunsuzca kullanıyorlar ve çok memnunlar.
2. tonere bile geçtik.  :)

ilgar06

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 40
  • Teşekkür 215
    • Çevrimdışı
  • # 26 May 2015 11:57:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
keşke idare kullanmamıza izin verse de biz de kullansak. makinenin yanına yaklaşınca yasak hemşerim diyolar :(
Bizim okula kurarlarken özellikle öğretmenler odasına kurulacak ve öğretmenler tarafından kullanılacak bu yazıcılar denildi. 5 tane de toner verildi. Biz son toneri kullanıyoruz.

fatihsene

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 969
  • Teşekkür 929
    • Çevrimdışı
  • # 26 May 2015 12:41:02
Fatih projesi kapsamında gelen yazıcılar için öğretmenler eğitim amaçlı kullanacak dendi

fatihcan8402

  • Üyeliği İptal Edildi
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 414
  • Teşekkür 597
    • Çevrimdışı
  • # 26 May 2015 13:25:29
fatih projesi kapsamında bsi okuluna fotokobi makinası getireceklermiş.başka ne tür cihazlar geliyor acaba akıllı tahta gelir mi ..okuluna fatih projesi kapsamında neler geldiğini söylebilir misiniz.tşkelr

dnzdrsim

  • Üye
  • *
  • İleti: 13
  • Teşekkür 2
    • Çevrimdışı
  • # 28 May 2015 22:25:42
arkadaşlar ben de çıktı alamıyorum makineden. ve artık çift yüzlü de fotokopi çekemiyorum. neden kaynaklı olabilir? sadece tek yön fotokopi çekiliyor.

hazer

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 3.174
  • Teşekkür 9388
    • Çevrimdışı
  • # 28 May 2015 22:36:11
Hocam makine kendini beklemeye aliyor
Fotokopi makinesinin ekrani acik iken cikti  almaya  calisin
Arkali onlu cekmek icin cift yuz secenegine basiniz

dnzdrsim

  • Üye
  • *
  • İleti: 13
  • Teşekkür 2
    • Çevrimdışı
  • # 29 May 2015 00:47:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam makine kendini beklemeye aliyor
Fotokopi makinesinin ekrani acik iken cikti  almaya  calisin
Arkali onlu cekmek icin cift yuz secenegine basiniz
zaten öyle yapıyorum ama olmuyo hocam. Düne karar bir problem yaşamıyordum. Anlayamadım sebebini

abdil7

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.537
  • Teşekkür 3602
    • Çevrimdışı
  • # 29 May 2015 09:15:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar, Fatih Projesinden verilen FS 3040 MFT fotokopi makinesi, bazı pdf dosyalarını yazdırmıyor ve şu hata mesajını veriyor:

ÇA tablası boş veya kağıt boyutu ya da ortam tipi uyumsuzluğu var. Uygun ayara geçin veya kağıt ekleyin.

Yardımcı olur musunuz?
acrobad reader yerine foxit kullanın

abdil7

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 2.537
  • Teşekkür 3602
    • Çevrimdışı
  • # 29 May 2015 09:38:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
NASIL YANI YAA SANKİ BABALARIN MALI BEN ÖĞRENCİLERİME ÖĞRETTİM ONLAR YARDIMCI OLUYOR BANA..
bunla ilgili üst yazı var kesinlikle idarenin tekilinede olmayacak dersliklere kurulabilecek verirsin üstyazıyı biter

gülücük

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 192
  • Teşekkür 471
    • Çevrimdışı
  • # 29 May 2015 11:23:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bunla ilgili üst yazı var kesinlikle idarenin tekilinede olmayacak dersliklere kurulabilecek verirsin üstyazıyı biter
hocam nasıl ulaşırım bu üst yazıya? elinizde var mı örneği?

mevra

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yardımcısı
  • İleti: 787
  • Teşekkür 1351
    • Çevrimdışı
  • # 01 Haz 2015 11:49:45
gülücük öğretmenim aynı okulda olabilir miyiz?Bizim okulda da kullanamıyoruz o gelen yazıcıyı.Valla son model sıfır yazıcı bana bakıyo ben de ona :(

 

Egitimhane.Com ©2006-2023