mtl akşmlr'asıl mucizekendine inanmaktır; sonrası hep olağan şeyler'
maalesef olamiyor bazi seylerr...
İyi akşamlar. Başkentte de bunaltıcı sıcak hava var. Niğde gazozu içtim kesmedi, çay içtim o da kesmedi. Soğuk kızılcık şerbeti buldum dolapta şimdilik iyiyim
Afiyet olsun bize yok mu öğretmenim 😀
Bugün misafir vardı ne var ne yok süpürmüşler, bende tesadüf eseri gördüm maalesef kalmadı Limonlu maden suyu var, karadut şerbeti var bir de soğuk çay var. Hangisinden arzu ederseniz alabilirsiniz.