Yağmur içinde trafikte okula geldim. Sınıfa girdim ki masa sandalye 🙂😃bana iyi dersler🖐️
Ne iyi sayın hocam. Yılın yorgunluğunu atarsınız.
Küçük bir operasyonu atlattık çok şükür. Basit bir işlemde olsa evladı ameliyathaneye yollamak kötü oluyor. Rabbim evlatlarımızı korusun.