Absezer; sana cok cok iyi tanidigin ve cok samimi oldugun turnalar70, ertugdogan ve 1-b nik inin kullanicisi tek olan hocahanimin selami var. Yanina hal hatirini sormaya gelecegim. Hocahanimin tel nosunu bilmiyorsan eski numarasi 3 le bitiyordu simdiki 1 ile bitiyor.