Ne zaman bu sayfaya bir göz atayım desem "iyi akşamlar" "merhaba" "selamlar" yazıyor sadece arkadaşlar bu ifadeler bir sohbete başlarken kullanılıyor. ne kadar boş bir sayfa olmuş