Maaş değil aylık gelir diyorlar başkan Allah artırsın
Ya bırak ek dersle birlikte benden fazla kazanıyorsunuz. Bende olan artılar sizde daha fazla. Fakir kaldık size göre
O zaman sana düşmüyor başkan. Bizim buradakilerin hemen her hafta görevi var Dolu dolu gidiyorlar
Bölüme bakan başka. Bize ayda 1 -2 mtsk. Ne düşerse Hayırdır bugün işsizsin sanırım. Arıyorum sizin ilçenin temel eğitime bakan şube müdürünü. Çalışacağına sitelerde dolanıyor dicem
Hallettim işlerimi de numarasını yolliyim istersen başkan