Ne güzel bir akşam!
Hem sıcak, hem hafta sonu tatiline girdik. İlk kez okulda kemiklerim ısındı. Yaşlıların temmuz ayında giydikleri hırkamı attım üstümden. 😊 Depresyonum da bitti, gitti...
3 hafta sonra tatile çıkabileceğimiz haberini de aldık.
Belki, yarın da beklediğimiz insan gelir. Yüzümüz güler, saçlarımız rüzgarda dalgalanır...☺️ Çiçek toplarız kırlarda...
Coştum sanırım yine...
Coşkunuz daim olsun öğretmenim.
Herkese iyi akşamlar...