Ne güzel hocam ne mutlu size. Forumda en cok tanımak istediğim hocalardansınız.Ağzınız hep dualı, kalbiniz temiz ve iyi niyetlisiniz.
Hayırlı akşamlar. [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] hocam ne mutlu size. Allah yine kavuştursun inşalllah.
Hayırlı akşamlar.Çalıştığım okula gittim.Öğrencilerim mezun olmuşlardı geçen yıl.Fakat arkadaşlarım,öğrencilerimin kardeşlerinin ilgisi çok mutlu etti beni.Kocaman taş oturdu yüreğime özlemle...