salı günü öğrencileri sinemaya götürdüm. kültür bakanlığı ile milli eğitim bakanlığının 1 milyon öğrenci sinema ile buluşuyor kampanyasından yararlanarak... film ücretsiz.. filmin adı büyülü köşk...öğrencilere girişte patlamış mısır ile şişe su da ikram edildi. tamam.. proje güzel... de film berbat.. o kadar öğrenci. öyle bir film ile - ki çoğu ilk kez sinemaya gidiyor - mi buluşturulur.. filmim yarısında çıktık.. harcanan parayı , zamanı geçtik... çocukların hayallerine yazık.. filmi izlemeden çıktık.. doğru parka gittik... orada daha çık eğlendik..ne desen boş..