Gerek devlet gerekse özel sektörde görev yapan ogretmenlerin her yıl branş/pedagoji ve kültürel alanda yazılı ve sözlü sınava tabi tutulması zorunluluğu olsa sizce eğitim ve öğretim kalitesinde artış olur mu? (Yeterlilikleri olmayanlar tekrar eğitim ve öğretime tabi tutulabilir)