Günaydın.Rabbim yâr ve yardımcımız olsun iyilerle karşılaştırsın.
Amin ama hiç iyilerle karşılaşamıyoruz hocam nedense? Günaydın herkese.
Bende hep aynı şeyi söylüyorum hocam belki sorun bizdedir. İnsanları hep kötü olarak gördüğümüze göre.
Hayırlı sabahlar.Rabbim maddi manevi iyilik,kolaylık versin.İyi insanlara denk gelesiniz inşallah.