Konu: Genel Sohbet Günlüğü  (Okunma sayısı 421736 defa)

dark city

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 3.120
  • Teşekkür 12558
    • Çevrimdışı
  • # 21 Kas 2020 18:26:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam, teşekkür etseler ne olur, etmeseler ne olur? Siz birinin sorusunu yanıtladığınız zaman, yardım etmenin huzuru size yeter. Bence kafanıza takmayın.
Sayın hocam zaten yürekten olmazsa teşekkür bir anlamı da olmaz. Gönderilen dosyalardaki emeğe bile 2 saniye ayırıp teşekkür etmiyoruz yerine göre. Bence tamamen tembellikten.

mosit

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.793
  • Teşekkür 6646
    • Çevrimdışı
  • # 21 Kas 2020 18:59:00
Gurbet ellerinde garip olanın
Yarin aşkı ile derde dalanın
Yanılıp da yarden ayrı kalanın
Her günü her anı
Ya dost ya dost
Zar imiş meğer
Zar imiş meğer

Hayırlı akşamlar ahali.

aliyildirim.66

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 5.267
  • Teşekkür 53014
    • Çevrimdışı
  • # 21 Kas 2020 19:25:18
İyi akşamlar arkadaşlar,

Hanelerimize huzur getiren bir akşamımız olsun inşallah.

aliyildirim.66

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 5.267
  • Teşekkür 53014
    • Çevrimdışı
  • # 21 Kas 2020 19:29:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar hayırlı akşamlar.
Ben forumda bir soruya cevap veriyorum hiç teşekkür almıyorum ama aynı cevabı veren ve benim yazımın hemen altında benim verdiğim cevabı tekrarlayan bir bilge üye olunca teşekkürler havada uçuşuyor. Aynı durumu yaşayan var mı hocalarım_?

Yapılan bir iyiliğe karşı "teşekkür etmek" basit bir nezaket işaretidir aslında. Çocuklarımıza öğrettiğimiz sihirli sözcükler gibi. Karşımızdakine, yapılanın devamı konusunda en basit haliyle motivasyon verir.

Nezaket gereğidir yani.

"Bilge üye olunca.." öyle oluyor mu bilmiyorum, hiç gözlemlemedim. Ama oluyorsa bu yapanın ayıbıdır bence.

aliyildirim.66

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 5.267
  • Teşekkür 53014
    • Çevrimdışı
  • # 21 Kas 2020 19:33:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sayın hocam zaten yürekten olmazsa teşekkür bir anlamı da olmaz. Gönderilen dosyalardaki emeğe bile 2 saniye ayırıp teşekkür etmiyoruz yerine göre. Bence tamamen tembellikten.

Dosya, istediğim çalışma değilse bile teşekkür ettim. Çünkü en basit çalışma bile bir kaç saatlik bir çalışmanın ürünü oluyor.  Bazı çalışmalar çok daha fazla zaman alıyor.

O nedenle "emeğe saygı" gereği teşekkür etmek gerekiyor.
( [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] öğretmenim Sizi eleştirmek için yazmadım.)

dark city

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 3.120
  • Teşekkür 12558
    • Çevrimdışı
  • # 21 Kas 2020 19:40:42
 
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dosya, istediğim çalışma değilse bile teşekkür ettim. Çünkü en basit çalışma bile bir kaç saatlik bir çalışmanın ürünü oluyor.  Bazı çalışmalar çok daha fazla zaman alıyor.

O nedenle "emeğe saygı" gereği teşekkür etmek gerekiyor.
( [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] öğretmenim Sizi eleştirmek için yazmadım.)
Zaten dikkat ederseniz aynı şeyi anlatıyoruz sayın hocam. Emeğe saygı için teşekkür etmeyi alışkanlık haline getirmeliyiz. Ben bunu şöyle çözdüm gibi. Sınıfım için indireceğim bir dosyayı indirmeden önce teşekkür butonunu kullanıyor, sonra indiriyorum. Unutmayayım diye bu yöntemi uygulamaya çalışıyorum.

aliyildirim.66

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 5.267
  • Teşekkür 53014
    • Çevrimdışı
  • # 21 Kas 2020 19:47:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Zaten dikkat ederseniz aynı şeyi anlatıyoruz sayın hocam. Emeğe saygı için teşekkür etmeyi alışkanlık haline getirmeliyiz. Ben bunu şöyle çözdüm gibi. Sınıfım için indireceğim bir dosyayı indirmeden önce teşekkür butonunu kullanıyor, sonra indiriyorum. Unutmayayım diye bu yöntemi uygulamaya çalışıyorum.

Aynı şeyi söylediğimizin farkındayım öğretmenim. Bazen aynı mesajı yazıp alınganlıkla da karşılaşabiliyoruz. O nedenle öyle yazdım.

Dört gündür çarpma konusu ile ilgili sunular hazırlıyorum. Tam dört gün sürdü. Konuya hakim olmadığımdan değil daha kapsamlı olsun diye. Bitirdim ama ara tatili de yedim.

Teşekkür edilmesi daha iyisi için motive ediyor ama daha iyisi binlerce öğretmenin ve öğrencilerinin işine yaradığını bilmek oluyor.

Saygılar.

dark city

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 3.120
  • Teşekkür 12558
    • Çevrimdışı
  • # 21 Kas 2020 20:00:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Aynı şeyi söylediğimizin farkındayım öğretmenim. Bazen aynı mesajı yazıp alınganlıkla da karşılaşabiliyoruz. O nedenle öyle yazdım.

Dört gündür çarpma konusu ile ilgili sunular hazırlıyorum. Tam dört gün sürdü. Konuya hakim olmadığımdan değil daha kapsamlı olsun diye. Bitirdim ama ara tatili de yedim.

Teşekkür edilmesi daha iyisi için motive ediyor ama daha iyisi binlerce öğretmenin ve öğrencilerinin işine yaradığını bilmek oluyor.

Saygılar.
Elinize sağlık sayın hocam. Faydalanlar oldukça mutlu olacaksınız. Aynı şeyi ben iokbs denemelerinde yaşıyorum. Bir deneme için  bilgisayar başında en az 10 saatim gidiyor.  Hiç önemli değil. Faydalanıp kazananlar oldukça daha çok deneme hazırlayasım geliyor. Her meslektaşım farklı farklı konularda hizmet veriyor. Emeği geçen herkesten Allah razı olsun.

aliyildirim.66

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 5.267
  • Teşekkür 53014
    • Çevrimdışı
  • # 21 Kas 2020 20:05:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Elinize sağlık sayın hocam. Faydalanlar oldukça mutlu olacaksınız. Aynı şeyi ben iokbs denemelerinde yaşıyorum. Bir deneme için  bilgisayar başında en az 10 saatim gidiyor.  Hiç önemli değil. Faydalanıp kazananlar oldukça daha çok deneme hazırlayasım geliyor. Her meslektaşım farklı farklı konularda hizmet veriyor. Emeği geçen herkesten Allah razı olsun.
Amin, Allah razı olsun.
Elinize sağlık öğretmenim.

Likya

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.263
  • Teşekkür 2350
    • Çevrimdışı
  • # 21 Kas 2020 21:28:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] öğretmenim nasılsınız ? :)

Likya

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.263
  • Teşekkür 2350
    • Çevrimdışı
  • # 21 Kas 2020 21:31:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] öğretmenim çayınız varsa içeriz :)

sebocan

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • İleti: 30.454
  • Teşekkür 465246
    • Çevrimdışı
  • # 21 Kas 2020 21:33:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] öğretmenim çayınız varsa içeriz :)

Çaylar hazır buyrun :)

Likya

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.263
  • Teşekkür 2350
    • Çevrimdışı
  • # 21 Kas 2020 21:35:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çaylar hazır buyrun :)
Ellerinize sağlık öğretmenim. Görüşmeyeli nasılsınız ? İşler, güçler yolunda mı ? Arı gibi çalışmaya devam mı ?  :)

sebocan

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • İleti: 30.454
  • Teşekkür 465246
    • Çevrimdışı
  • # 21 Kas 2020 21:38:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ellerinize sağlık öğretmenim. Görüşmeyeli nasılsınız ? İşler, güçler yolunda mı ? Arı gibi çalışmaya devam mı ?  :)

Afiyetle öğretmenim. İyiyiz çok şükür. Aynen dediğiniz gibi, durmadan çalışmaya devam. :)

Koronada çember falan kalmadı daha çok dikkat etmekte fayda var.

aliyildirim.66

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 5.267
  • Teşekkür 53014
    • Çevrimdışı
  • # 21 Kas 2020 21:41:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] öğretmenim nasılsınız ? :)
Çok teşekkür ederim öğretmenim.  Sağ olun.

Kafa karışıklığını saymazsak sağlığım yerinde inşallah.

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK