Haziran 2020 Mesleki Çalışma Programı

Milli Eğitim Bakanlığı Haziran 2020 Mesleki Çalışma Seminer Programını Yayınlandı. Seminer Çalışmaları 22-30 Haziran tarihleri arasında yapılacaktır.

 

Egitimhane.com

  • 4 30
  • 05 Haziran 2020 18:53 81.956
  • Aktif Haberler
  • Oguz8
    09 Haziran 2020 11:04
    3 0
    Biz öğretmenlerin enerjisini Meb bitiriyor :)
    Kuralsız, yönetimsiz yapsak bu mesleği çok daha verimli olur her öğretmenimiz :)
  • esneyenesek
    09 Haziran 2020 09:51
    0 1
    Bomba patlamış elinde hocam :) muhtemelen idare yazıları yanlış yorumlamış. Ama ins online olur hepimiz için en iyisi
  • şahin toy
    09 Haziran 2020 02:16
    6 0
    Ayşe Balan hocam, valla ben de neye inanacağımı şaşırdım. Okul grubuna 22-30 arası video konferans, on line vs. seminer gerçekleştirilecek diyen idareye mi inanayım yoksa her defasında yayınladığı resmi yazılarla tereddütleri gideremeyen, maddelere anlasilmamasi için on takla attıran bakanlığa mı ben de bilemedim. En iyisi akışına bırakmak.
  • Ayse balan
    08 Haziran 2020 23:07
    3 0
    Şahin hocam inanmak istiyoruz size
  • esneyenesek
    08 Haziran 2020 20:32
    13 0
    Ben hala bu kararın değişeceğini düşünüyorum.
  • beren72
    08 Haziran 2020 17:49
    1 0
    tcmeb İnstagram adresinde verilmiş arkadaşlar okuldayız ve okullarda çevrim içi eğitimler olacakmış!!!! Sadece kurul seminerden sonra uzaktan konferans olacak!
  • bulut355
    08 Haziran 2020 15:21
    1 0
    beren72 hocam 22-24 tarihleri arasındaki toplantıyı online konferans şeklinde yapılacağını diyor diğer günler için açıklama yok.
  • şahin toy
    08 Haziran 2020 15:10
    5 0
    Arkadaşlar, idare WhatsApp grubuna yazdı uzaktan yapılacak diye. Kaynak soran var, işi bombalamaya götüren var : ) . Resmi yazı yayınlanır endişe etmeyin lütfen.
  • beren72
    08 Haziran 2020 14:52
    3 0
    Arkadaşlar yıl sonu işlemleri ile ilgili tereddüte düşülen konular bölümüne bakarsanız orada yazı ve açıklama var..
  • esneyenesek
    08 Haziran 2020 14:43
    4 0
    Şahin hoca bombayı bıraktı gitti
  • black-eagle
    08 Haziran 2020 14:32
    2 0
    Şahin hocam resmi yazı gelmiş mi okullara?
  • esneyenesek
    08 Haziran 2020 14:23
    2 0
    Kaynak nedir şahin toy hocam ?
  • bulut355
    08 Haziran 2020 13:22
    2 0
    şahin toy hocam teşekkürler
  • şahin toy
    08 Haziran 2020 13:13
    17 0
    22-30 Haziran uzaktan video konferans şeklinde yapılacak seminerler. Okul müdürü az önce yazdı gruba. Belki de nabız ölçtüler ilk yazıyla. Böylesi daha iyi. Her meslek grubunun uzaktan çalışma imkanı olmayabilir. Ancak bizler seminer denen bu çalışmayı neden uzaktan yapmayalım?
  • laylaylom_
    08 Haziran 2020 01:54
    26 0
    Keşke sağlıkçılar da uzaktan tedavi ve kontrol yapabilseydi de yapsaydı. Sorumlulukları ve yükleri çok büyük farkındayız tabii ki. Ancak anlayamadığım konu neden sürekli diğer meslek gruplarıyla karşılaştırılıyoruz? Onların da böyle bir fırsatı olsaydı hiçbirinin hayır ben ille de işime gideceğim beni evde tutamazsınız diyeceği de yoktu. Keşke olsaydı ama yok işte. Ama bize böyle bir imkan verilebilirken neden 50 kişiyle aynı odaya doluşturulmaya çalışılıyoruz? Kaldı ki seminerde ne yaptığımız hatta yapmadığımız da belli. Kimse atomu parçalamadı şimdiye kadar. Yıllardır söylerim seminer yapılmasın ek ders de verilmesin.
  • xxsudexx
    08 Haziran 2020 01:07
    1 0
    beren72 hocam, kardeşiniz hangi il/ilçede görev yapıyor acaba? Seminer çalışması için bakanlık illere böyle bir seçenek sunabilir mi ?
  • beren72
    08 Haziran 2020 00:14
    18 1
    Arkadaşlar kardeşim mesaj attı bugün..Okul müdürü okul grubuna resmî bir yazı göndererek bu yazı doğrultusunda,22-24 Haziran arası mesleki gelişim seminerleri ve kurul toplantısının tele konferans/video konferans yoluyla yapılacağını belirtmiş..Sizlere haber vermek istedim..Aklın yolu bir hadi hayırlısı inşallah diyelim..Yarın belli olur..
  • Muge.tsu
    07 Haziran 2020 23:56
    23 1
    mehmetalibozlu hocam, özellikle mi her konuya muhalefet olmaya çalışıyorsunuz? Sağlıkçılar, memurlar “biz çalışırken öğretmenler neyi tartışıyor” deseler haklılarmış :) Sağlıkçılarımıza minnettarız, bu süreçte büyük yük çektiler, bazı memurlarımız da kritik hizmetler ve ülkenin ekonomi planı için çalışıyorlar, onlara da minnettarız. Ama milyonlarca öğretmenin, çok rahat online olarak verilebilecek ve içeriği hep tartışılan seminer için çağırılıyor olması, o çok düşündüğünüz sağlıkçılarımız için de ileriki günlerde iş yükü külfeti olarak geri dönebilir.
  • php_korsan
    07 Haziran 2020 22:46
    7 0
    Böyle konularda bir çevrimiçi anketle görüş alabilirlerdi.Yada imza işini gerektiren durumlar varsa evraklar hazırlanıp 1 gün okula çağrılabilirdik.
  • recepuysaler
    07 Haziran 2020 19:35
    21 0
    Arkadaşlar.Yorumları okuyoruz.Farklı düşüncelerin ve çözüm önerilerinin olması çok güzel.Bu önerilerin göz önüne alınıp öğretmenlerin seminerleri için en uygun şeklin bulunacağına inanıyorum..Sadece biraz sabırla bunu göreceğiz.Bence MEB düşünceleri almak için yapıyor olabilir..Bende 33 yıllık bir sınıf öğretmeniyim.Bekleyip görelim, birbirimize daha hoşgörülü olalım.Karşılıklı polemikler sadece o an size geçici bir duygu sağlıyor.Yazdıklarımızı tekrar okumakta fayda var..
  • aretias28
    07 Haziran 2020 19:21
    4 3
    Sen de keşke sağlıkci ya da diğer memurgillerden olmasaydın..öğretmen olaydın iyiydi..ne fikir üretir tartisirdik
  • faul
    07 Haziran 2020 18:11
    47 2
    Bu süreçte aldığı maaşı haketmediğini düşünen varsa ya devlete iade etsin ya da hayrına bağışlasın..Öğretmenler elinden geldiği kadarıyla ki fazlasını yapmıştır kendi eşimden biliyorum canlı derslerle, ödev gönderip takibini yaparak, kendim sınava hazırlanan öğrencilerime konu özetleri hazırlayarak sorularına ayrıntılı çözümlerle cevap vererek bir şekilde bişeyler yapmaya çalıştık.. Naçizane fikrim Uzaktan canlı yayınla yıl sonu toplantısı yapılır sağlıklı günlerde görüşmek üzere vedalaşılır biter..Olağanüstü zamanlar yaşadık, bir seminerle herşey yoluna girmeyecek ki Eylülde bile inşallah ülkemiz için hayırlısı olur ama ne olacağını kestiremiyoruz..Alışık olmadığımız durumlar bunlar ama öğretmenlik mesleğine en çok işgüzar öğretmenlerimiz zarar veriyor gerek yok..Herkese sağlık günler..
  • zb77
    07 Haziran 2020 17:20
    43 1
    Bazı yorumları okurken üzülüyorum. Bazı arkadaşlar da yeni tabirle Trollüyorlar sanki. Öğretmen iş yapmaktan kaçıyormuş gibi algı oluşturuluyor kendi meslektaşım da buna katılıyor. Bütün ekstra işler öğretmenin üstünde seçim, sınavlar vs. Öğretmen joker gibi. Sadece şunu soruyor : 7 yaşında öğrenciye online eğitim verilebiliyorsa 35 yaşında öğretmene neden seminer online yapılamasın ? Birçok büyük firma online olarak eğitimler verebiliyor. Bunların sınavlarını yapabiliyor. Bizim de elimizde EBA gibi bir platform varken neden bizde olmasın ? Sadece yatmadığımızı kanıtlamak için mi okullara doluşacağız ?
  • ozak
    07 Haziran 2020 17:04
    3 10
    Seminerler dostlar alış verişte görsünün ötesine geçemediğinden bu süreçte alanında, yetkin uzman kişiler uzaktan eğitimle seminer dönemlerine öncülük edebilirlerdi.
    Özel okullar (kreşler, anasınıfları açıldı ve açılacak) orada ki öğretmen arkadaşlarımız için bir şey yapamayan ben, kendi adıma seminer döneminden şikayet etmeye hakkımın olmadığını düşünüyorum.
    Lgs ve Yks sınavında görev almak istemeyebilirsiniz bu bir gerçeği değiştirmiyor bu sınav yapılacak ve çocuklarımız bu sınava girecek. O sınavlara girecek öğrenciler bizim çocuklar, onların ilk defa görev alacak olan bir başka kurumun memurunun yanlış yapması sonucu bir çok çocuğun sınavı sıkıntıya girebilir. Bir görev varsa bu okullarda yapılacaksa önce öğretmen vardır, bize güveniyorlar bu da bize koca koca sorumluluk yüklüyor.
  • arif_şahin
    07 Haziran 2020 16:48
    11 3
    mehmetalibozlu arkadaş sen sağlıkçısın galiba, onların öyle demesine göre mi hareket edilecek, sana katılmıyorum ve her meslek grubu kendi işine baksın diyorum
  • naciekinci
    07 Haziran 2020 16:46
    3 9
    Seminerde okulda öğrenci yok sosyal mesafe kuralına pekala dikkat ederiz, esas Eylül'de ne olacak, kişisel görüşüm Eylül'de uzaktan eğitimle normal eğitimi harmanlayarak birşey yapacaklar gibi geliyor okulda sabahtan akşama kadar çocukları maske ile dolastirmamiz mümkün değil. Hele ilkokulda kişisel hijyen ve sosyal mesafe kuralına uyulması imkansiz. Ha gerek var mı seminere, keşke ekders konusunu serbest yapsalar 15 saat ekders alacam diye okula gitmeyi istemem tabiki.
  • jsmn1
    07 Haziran 2020 16:37
    17 2
    Ben o 5 günlük ekdersi istemiyorum ..çocuğumu nereye bırakacagım..sadece iki
    Gün çıkma izni var çocuklara ailemde yakımımda değil ne yapacagım peki? Çocuğu okula nasıl götüreceğim ? Bakanlık bu konuyla ilgili açıklama yapabilir mi? Omline seminer neden olmuyor? Zaten oturup iZliyoruz ya da çay içip geliyoruz..
  • mehmetalibozlu
    07 Haziran 2020 15:57
    11 56
    sağlıkçılar yada diğer memurlar biz her gün çalışırken bu öğremenler neyin tartışmasnı yapıyor derse haklılar
  • Melissa34
    07 Haziran 2020 14:57
    12 1
    Kurul uzaktan olacakmis seminerde online olsun.
  • ütopya27
    07 Haziran 2020 14:57
    6 1
    Yeni normal dendi,eski normal oldu!
  • mehmet05
    07 Haziran 2020 14:44
    16 1
    Okulların açılması demek 1 milyon öğretmenin evlerinden dışarı çıkması sonra her birinin yeniden ailesiyle buluşması demek.Bu bir toplum sağlığı meselesidir ve bilimsel verilerle hareket etmek ön koşuldur.Bu cümle sayın bakanımızın 20 gün önce okulların açılması ile ilgili yaptığı açıklamadan bir kesit.Şu an günlük ortalama 900 vaka olurken,uzaktan eğitim sürecini bir şekilde kotarmışken ve bu süreçle övünürken,Eba üzerinden mesleki gelişim programları açılmış ve bundan şu ana kadar 120 bin öğretmen yararlanmışken,aynı şekilde il milli eğitim müdürlükleri sosyal medya üzerinden öğretmenlerin mesleki gelişimleri için çok güzel canlı,online eğitimler düzenlerken seminerlerin okullarda yapılmasının çok gerekli bir normalleşme adımı olmadığını ve süreçle çeliştiğini düşünüyorum.
  • HAMZA97
    07 Haziran 2020 14:12
    3 0
    Beren72 tansiyonun varsa seminere gelmene gerek yok sadece görev yerinde kalip idare cagirirsa gelmek gerekiyor .uzun süre okulda tutanaz geziye göturemez e nabuz dan belgeni ver tamam.Keyfi cagiramaz olasi hastalik bulasma durumunda sorusturma yer.Hemsire hamile iken yakalandi cocugunu göremedi kim se bu riski goze alamaz .
  • HAMZA97
    07 Haziran 2020 14:07
    8 2
    Malesef birlik yok herkes rakip düsman gibiyiz meb de idareciler de çogu liyakatsiz tamamen torpil kendini idare edemeyecekler idareci oldu .Özel sinif yaparlar begenmedikleti ogretmene az ders verir az ögrenci verirler tayin dönemi baski yaparkar ki haklari yok .okul babalarinin mali degil unutmasinlar iktidar daimi degil nasil gelmislerse gönderilmesi de bilinir
  • fzk64
    07 Haziran 2020 14:00
    5 1
    kadın 3 çocuğuyla minibüse biniyor kendisi maske takmış çocuklarda ne maske var nede ellerinde onları koruyacak bir eldiven veya peçete dondurma almış kadın .covid kendi umrunda da çocukları içinse?????????
  • TRON
    07 Haziran 2020 13:25
    30 1
    # Seminer eve sığar
  • *HAYAT*
    07 Haziran 2020 12:27
    28 1
    3 aydır bi yere gitmiyorum sürekli gezen insanların umursamaz insanların sokağa çocuklarını salan ınsanların içinde olmak istemiyorum .. sürekli orda burda gezenler gitsin o zaman..
  • Meeee35
    07 Haziran 2020 10:02
    40 2
    Daha 10 gün öncesinde sosyal mesafe nedeniyle bayram kutlanmadı ama seminer programında pikinik ve gezi var yani aynı ilcedeki yaklaşık 500 ögretmen ve yanında gelecek çocukları birlikte piknik yapacak bu ne perhiz bu ne lahana turşusu demezler mi adama
  • ekinci657
    07 Haziran 2020 03:19
    43 2
    Bazı meslektaşlarımızın agzından ek ders düşmüyor. Peki çalışmayan adliyeler, imamlar vb mesek grupları hiç konuşulmuyor. Kolayı var , ek ders ödenmesin. Sevdiklerimizi kaybedeceğimize para kaybedelim.
  • ekinci657
    07 Haziran 2020 03:14
    32 1
    Artı olarak şuraya yazılan yorumlara bakınca bir çok meslektaşımın sokaktaki öğretmen düşmanından farklı olmadığını görüyorum maalesef. Mesele biz değil çocuklar, aileler , okul yoluyla yayılımın çapını hiç düşündünüz mü?
    Son olarak 3 . Sınıf öğretmeniyim ve bu online ders sürecinde okuldan daha çok yoruldum. Derslerim 8.45 te. Saatlerce telefon başında kaldık.
    Siyasi fikirlerinize göre şekil almayın yeter.
  • ekinci657
    07 Haziran 2020 03:09
    13 3
    Online egitimde dünyaya örnek olduk. O halde semineri de online yapabilirdik. Ben de bir babayım ve oğlum bu yıl 1. Sınıfa baslayacak
    1) 15 agustosta özel okullar telafi başlatıyor (ucret iade etmemek için tabiki) vakalar böyle olursa ne olacak?
    2) 7 yaşında çocuklar tüm gün maskeyle mi derse girecek?
    3) yemekhaneler, servisler ne olacak nasıl düzenlenecek?

  • Meeee35
    07 Haziran 2020 02:28
    39 1
    Öğretmen camiasının en büyük açmazı aralarımda birlik olamamasıdır.Yani böylesine bir durumda 1 haftalık süreçte online olarak eba uzerinden kurslar açıp, bizim bundan yararlanmamız sağlanabilirdi.Kararlar çok acele ve günü kurtarma telaşı içinde veriliyor.Ve işin ucunda 1 milyon ögretmen değil onların cocukları da var.Seminerler kimseye hiç birşey katmıyor...
  • Muge.tsu
    07 Haziran 2020 01:45
    31 1
    Çok rahat uzaktan eğitimle yapılabilecek bir konunun yüz yüze yapılmasını anlamak mümkün değil.
    Daha okul-ilçe-il zümrelerini de yapın derler oh...
    Marketten gelince bile yaşlı anne-babamın yanında oturmaya çekiniyorum...
    Sahi bir de sendika denilen şeyler vardı, ne iş yaparlar gören, bilen?
  • anemos
    07 Haziran 2020 01:20
    10 1
    Ağzına sağlık beren72 öğretmenim.Aynı durumu bende yaşadım.
  • beren72
    07 Haziran 2020 00:28
    54 2
    Birlik olmayı beceremiyoruz ki biz..Yorumların bazılarını okuyorum da gülüyorum ağlanacak halimize..Bu uzun süreçte göz problemim arttı neden mi? Tek tek ödev kontrol etmekten..Boyun fıtığım arttı elimden telefonu bırakamadığımdan,velilere cevap vermekten..Canlı ders yaparken çıkan aksaklıklara rağmen ısrarla bilgisayar karşısında öğrencilerime ulaşmaya çalışmaktan,parmaklarıma kramplar girdi..Bir yandan evdeki sorumluluklar ve aileme olan sorumluluklarım.
    Burda kimsenin derdi çalışmamak okula gitmemek değil..Böyle düşünen arkadaşlara duyurulur...Herkes kendini ve sevdiklerini düşünmek zorunda..Ben şahsen düşünüyorum ve 5 gün için kendimi riske atmak istemiyorum.Ek dersde istemiyorum,ayrıca sınavlara da istekte bulunmadım,resen görev verilecek diye de çok korktum....Çok şükür olmadı...Yazarken biraz düşünerek yazın lütfen ..Bu kadar.Nokta...
  • bilalseker08
    06 Haziran 2020 22:51
    9 59
    Bütün kamu kurumlarında yan yana masalarda çalışan memurlar hepsi göreve başladı. Bize mi gelince virüsü düşünüyonuz. İstediğiniz yerde yapıyorsunuz. Okula giricen geç sınıfına tak maskeni otur.
  • kaansaatci
    06 Haziran 2020 22:29
    17 87
    Okullarda yapılacak olan semineri eleştiren arkadaşlar size bu sorum:
    1-Uzaktan eğitim olursa kac kişi o saatte uyanıp eğitime katılacak?
    2-Mesele ekders değilse bu kadar sınav görevini isteyen mahalle muhtarları mı?
    3-AVM market pazar vb.yerlerde sıkıntı yok da belirli kurallara uyabilecegimiz okullarda mı sıkıntı olacak?
    4-Gercekten içinize siniyor mu?
  • php_korsan
    06 Haziran 2020 22:15
    39 8
    Okul daha riskli hocam.Avmye yada lokantaya girerken ateşiniz ölçülüyor dezenfektan veriliyor.Ateşini müdür mü ölçecek san maske verecek sterilize edilmiş bir sınıfta toplantı yapacak.Kardeşim düz memur hergün klavyesi masası kolonya ile siliniyor masasına 100 liralık dezenfektan konuyor.Okuldan sana maske mi verecekler?
  • danilinho
    06 Haziran 2020 22:06
    13 78
    Resmi yazı il milli egutimlere gönderilmiş. Pazartesi veya salı okullara gönderilecek. Her taraf açılmış herkes AVM, cafe vb toplu alanlara gitmekte ve kimsenin aklına korona gelmiyor. Her nedense heryerden daha güvenli olan okullara gitmeye gelince korona aklınıza geliyor.
  • dürüst
    06 Haziran 2020 21:51
    23 3
    bu çalışma programını yazan covid 19 un aşısını da ilacını da bulmuş. her şey aynı .içi boş, hiç bir şey yaşanmamış, içinde bulunduğumuz ortam göz ardı edilmiş. şu meb ne zaman mantıklı kazanımı ve dönüşümü olan bir iş yapacak, ömür elverecek mi acaba çok merak ediyorum.
    insan sokağa çıkmaktan korkuyor yok bilmem ören yerini gezin!
    ya siz bir kitap hazırlayıp öğretmenler bunu okuyun, nasıl yararlanırız diye düşünün diye bir çalışma hiç yapılmış mi? kopup duran ebada, yarım yamalak videoları izle. kime ne yararı olmuş şimdiye kadar. yapılamayan olmayan işlerin raporlarını iste, kendini avut. akıl bunun neresinde.
    haydi öğretmenleri almayan, yetmeyen sandalyeler yerine tabure millet balık istifi öğretmenler odasına, haydi çay içmeye ama sosyal mesafeye dikkat! covid 19 olamayın, olsanız da yedeğiniz, kapıda bekleyen öğretmen adayı çok. alınmayın. kolay gelsin. Allah sağlıklı , uzun ömür versin.
  • barca43
    06 Haziran 2020 21:31
    27 4
    Seminere gitmek lazım başımız göğe erecek sonuçta
  • carpediem03
    06 Haziran 2020 21:04
    15 2
    Arkadaşlar seminer programıyla ilgili herkesin dikkatinden kaçan bir şey var. Öncelikle uzaktan eğitim, canlı dersler zorunlu değil dendi. Sonra bazı yerlerde ekdersler kesildi. Şimdi de seminerde uzaktan eğitim raporu isteniyor. Peki köy okullarında çalışan ve evinde internet olmayan öğrencisi olan öğretmenler ne raporu yazacak ? Gerçi merkezlerde de durum pek farklı değil de neyse.
  • ütopya27
    06 Haziran 2020 20:48
    26 2
    Eğitim uzaktan yapıldıysa seminer de uzaktan yapılabilir.
  • Ayse balan
    06 Haziran 2020 20:47
    26 2
    Bu seminer programını sayın bakanımız biliyor mu emin değilim. Hiçbir şekilde paylaşım yapmamış. Bu isteklerimize eminim olumlu bir cevap verecektir.
    Ek ders de istemiyoruz, seminer de.. Madem böyle olacak okullar neden açılmadı ki? En azından boş boş oturup vakit kaybetmedik...
  • erdem2828
    06 Haziran 2020 19:39
    35 3
    Ya konu ek dersse ben kendi adıma ek ders istemiyorum. Yeter ki sağlığımız bozulmasın. Ne ek ders olsun ne seminer.
  • Alimavi
    06 Haziran 2020 19:34
    12 8
    Vefa sosyal destek grubuna katılan öğretmenlere ek ders yazılacakmış!
  • Moralez
    06 Haziran 2020 19:30
    3 7
    Uzaktan eğitimle olsun var olan yanlis duzeltilsin istediğimiz yerde alamiyoruz
  • galipbalkar1d
    06 Haziran 2020 18:35
    43 2
    İnternette yoğun bir şekilde seminerin uzaktan eğitimle yapılması görüşü oluşmuş. Bir iki güne kadar MEB uzaktan eğitim kararı alarak tekrar değişikliğe gidebilir.
  • mehmetalibozlu
    06 Haziran 2020 17:59
    7 48
    zamanında üniveriteye girerken öğremenliği küçümseyen mühendisliğe ya da başka fakülteye gidenler şimdi öğretmenin maaşına laf ediyor bu biir
    ikinci olarak ta toplumsal bağışıklık kazanmamaız lazım eninde sonunda herkes hastalığa yakalanacak dirençli olan kazanacak aylarca evde kalsak mutlaka bir gün çıkacağız .İlk başta işi sıkı turmak gerekiyordu çnkü sağlık sistemi iflas ederdi. Üstelik avmlerin açıldığı tatil beldeleinin açıldığı ortamda öğretmenşerin 1 hafta okula gitmesi çok garipsenmememli
  • aayygg
    06 Haziran 2020 17:51
    11 14
    Sayın davlumbaz hocam... Aynen katılıyorum ne ek ders olsun ne seminer...
    Ayrıca ikinci bir konu...
    Bu sitede LGS ve diğer sınavlar ile ilgili
    Müdürler sınavlar için başvuru yapın diye baskı yapıyor deniyordu..
    Milli eğitim resen görev vereceği için çoğu öğretmen ( bizi hasta etmek istiyorlar
    Sosyal mesafeyi nasıl koruyacaklar
    Bu süreçte sınav mi olur) deniyordu
    (Bana resen görev verirlerse rapor alırım gitmem )diyen sayın hocalarım...
    Biliyor musunuz ne oldu???
    Ben hiç naz yapmadım... Sınav için başvuru yaptım...
    Veeeeeee
    Görev çıkmadı...
    İnanabiliyor musunuz
    O yorumları gören bir insan bu sınav için bir tane görevli bulamazlar diye düşünürdü... Ama sonuç....
    Sınav ücreti koronayi yendi..
  • kaansaatci
    06 Haziran 2020 17:36
    8 94
    Seminerin uzaktan eğitimle olması demek seminere hiçbir öğretmenin katılmayacağı anlamına gelir.Gerekli önlemler alınıp okullarda seminer yapılmalıdır.Hatta bu surecte seminer daha önemli bir hal almıştır.Yaz dönemi boyunca idarecilere ve öğretmenlere eğitimler devam etmelidir.
    Bu fedakarlık değil aldığımız maaşı hakettiğimiz anlamına gelir.
  • davlumbaz
    06 Haziran 2020 17:19
    16 4
    Girerim sınıfıma, yanlız başıma uzaktan eğitimle aldığım kursları tamamlarım. Ek dersi diline dolayanlara söylüyorum. Bu süreçte Bilsem öğretmenlerine hafta sonu dersleri için ödeme yapılmadığından kimse ek ders alamadı. Uzaktan eğitim etkinliklerini de ihmal etmedi. İş para meselesi değil, saglik. Para her türlü kazanılır ama sağlığı satın alamazsınız. Bana kalsa ne ek ders olsun ne seminer.
  • anemos
    06 Haziran 2020 17:19
    27 4
    Bu pandemi döneminde alınacak en mantıksız karar.Öğretmeni düşünerek alınmış bir karar değil.İki vasıtayla gidilen bir yere nasıl sosyal mesafeyi koruyarak gideceğiz.Bu hatadan bir an önce dönülmeli.
  • başka
    06 Haziran 2020 16:55
    4 1
    Mebbis te isteğimiz ilde ,ilçede yapılabileceğine dair seçenek var.
  • başka
    06 Haziran 2020 16:51
    5 1
    Mebbis te istediğimiz ilde alınabileceğine dair seçenek koymuşlar .
  • müdüryetkisiz
    06 Haziran 2020 16:49
    15 3
    Ne luzmu var şimsi.yıllardır ne faydasını gördük ki şu seminerin.böyle boş işler için toplumu niye riske atıyorlar.
  • azimli10
    06 Haziran 2020 16:31
    30 0
    Seminer saatleri kısaltılmalı 9:30 -13:30 eskisi gibi olmamalı aynı ortamda virüsü saatlerce solumak zorunda kalabiliriz yada en mantıklısı uzaktan eğitime alınmalıyız diye düşünüyorum .
  • tolga1907
    06 Haziran 2020 15:37
    14 0
    Lise sorumluluk sınavları bile açıklandı resmi olarak. Seminerin açıklanmaması iptal etme durumundan olabilir.
  • karsala
    06 Haziran 2020 14:59
    23 3
    Seminerler iptal edilirse hiç şaşırmam...
  • aayygg
    06 Haziran 2020 14:23
    11 39
    Cikmayanlari tenzih ediyorum... AVM ler dolu..
    çarşı pazar dolu.. sokaklar caddeler dolu...
    Virüs bula bula bizi bos okulda mı bulacak...
  • serkan76
    06 Haziran 2020 14:09
    10 3
    Böyle şekilde bizim saygınlık kazanmamız çok zor.
  • beren72
    06 Haziran 2020 13:58
    9 0
    Mebin sayfasında haberin yer almadığını gördüm..Haber doğru fakat meb sayfasında neden yok? İlginç
  • dalambert
    06 Haziran 2020 13:52
    15 5
    Virüsü alalım da rahatlayın.
  • md84
    06 Haziran 2020 13:38
    35 3
    Amma boş yazan var. Yok ekders yok seminer mecbur gidilecek yok şöyle olmuş yok böyle olmuş. Gitmeyiz demiyoruz ki gideceğiz tabi sadece böyle hassas Bi dönemde uzakta yapılsa çok daha iyi olur bu kadar.
  • beren72
    06 Haziran 2020 13:35
    28 6
    Arkadaşlar biz seminerlerde çok önemli çalışmalar yapıyorduk da benim mi 24 yıllık meslek hayatımda haberim olmadı!!!!! Açık söylemek gerekirse seminerler sadece öğretmenlerin çay ve dedikodu eşliğinde vakit geçirdikleri zamanlar oldu hep.. Dünden beri MEB' in aldığı bu kararın mantığını anlamaya çalışıyorum ama bulamadım..Bulan varsa lütfen açıklasın...
    Bu pandemi sürecinde okula gitmek istemiyorum kendimi Eylül ayına konsantre etmeye çalışırken bu haber beni strese soktu..Tansiyonum var. Zaten önümüzdeki sene 1. sınıfım onun stresi ayrı...Allah yardımcımız olsun inşallah..İsmini hatırlayamadım bir akademisyendi sanırım öğretmenler mutlaka seminerleri okulda yapmalı diye haberi çıkmıştı!!! Oradaki söylem de beni çok şaşırtmıştı..Niyeti merek etmiştim..
    Umarım iptal olur hayırlısı...
  • brsbrs42
    06 Haziran 2020 13:27
    11 3
    Sayın aayygg hocam İstanbul Büyükşehir bağış hesabı bir haftada kapandı. 3 aylık ek dersi daha almadan peşin mi bağışladınız?
  • sosyalci78
    06 Haziran 2020 13:24
    21 2
    Bu kritik pandemi sürecinde yüz yüze seminerlere katılmak için bir çok öğretmen toplu taşımayla gelip gidecek. Küçücük öğretmenler odalarında kalabalık bir ortamda bir arada olacak.
    Seminerler online olmalı, meb 1 milyon öğretmenin sağlığını tehlikeye atmak yerine, eba üzerinden öğretmenlerin mesleki alanlarına katkı sağlayacak kurslar açarak seminerlerin uzaktan yapılmasını sağlamalıdır.
  • cihangir4010
    06 Haziran 2020 12:50
    10 3
    öğretmeni insan yerine koymayan, onlara bişey olmaz bilinci. tüm aldığımız önlemler meb sınırlıymış. Yazık!
  • Bozkırr
    06 Haziran 2020 12:44
    6 1
    2 yasindaki kizimi birakacak kimse yok calistigim yerde.esim de ögretmen.memlekete gidip orda almak mümkündür heralde
  • zekiye75
    06 Haziran 2020 12:28
    17 2
    risk hala devam ediyor. her gün yeni vaka sayısı görülüyor. buna rağmen seminer çalışmasının okullarda yapılması kararı öğretmenlerin hiçbir değeri olmadığı anlamına geliyor. bu yanlış karardan hemen dönülmeli.
  • Nhlzkrya
    06 Haziran 2020 12:16
    14 4
    Çocukları olan salgın sürecinde bulunduğu görev yerini terk etmeyenlere eziyetten başka bir şey değil bu durum kendimi ve çocuğumu korumak için aldığım önlemlerin aslında hiç anlamı olmadığını anladım
  • züleyha11
    06 Haziran 2020 11:55
    21 2
    Okul salgın nedeniyle kapalı olduğundan beri 2 kere çıktım.İkisinden de mezarlık ziyaretine gittim.Bende hastalık varsa hakka girmekten korktum.Tabi eşim market alışverişi vs.yapamasaydı çıkmak zorundaydım.Yıllardır çay ve dedikodu ekseninde döndüğünü gördüğüm seminer için risk alınmaz.Alınmamalı.
  • beytim
    06 Haziran 2020 11:33
    11 23
    Öğretmenler 3-4 aydır hiç dışarıya çıkmıyorlar sanki. Sokaklarda marketlerde avm ler de gezen dolaşanlar, tatile nereye gideceğiz diyenler asgari ücretli işçiler hemi. Haa tamam ben de gidilmesini istemem. Çünkü çay içip geleceğiz. Seminer çalışması konusunu hazırlayıp gönderebiliriz. Sanki bilimsel bir çalışma gibi.
  • brsbrs42
    06 Haziran 2020 11:28
    7 11
    Salgın döneminde nöbet için de ek ders almalıyız diyenler ah öğretmenler demiş:)))
  • bilimciyim
    06 Haziran 2020 11:14
    16 3
    Ebadan yapilsin. En mantiklisi. Cocuklarin sokaga cikma yasagi var. Cocugu olan napcak??
  • bilimciyim
    06 Haziran 2020 11:08
    2 6
    Dilekce yazin imzalayin.fotografini cekip atin. Mebbis.giv.tr den bunun icin modul acilacakmis. Ordan hangi ilde hangi okulda seminer yapmak istiyorsaniz basvuru yapacaksiniz. Benim anlamadigim neden 30 Haziran? Yonetmelikte seminer suresi 10 is gunu gecemez ama bu durumda 12 gun oluyor. 2 gun icin ucret odenmez.
  • sulem
    06 Haziran 2020 10:26
    9 1
    Bari yakinimizdaki ilçede alsak semineri 3 araçla gidiliyor benim okuluma niçin başka okula izin yok anlayamadım
  • Bozkırr
    06 Haziran 2020 09:37
    1 9
    Peki il disina simdi ciksak da gecerli mi acaba?gittigimiz yerde alabiliyor muyuz?yoksa izin falan mi gerekir
  • turko_
    06 Haziran 2020 09:23
    7 10
    İki elimiz kanda da olsa seminere gideceğiz
  • ütopya27
    06 Haziran 2020 08:51
    16 4
    Gerilim filmi izlemiş gibi oldum yemin ederim.Daha okullar açılmadan 1 milyon öğretmeni bu kadar germenin ne faydası var?
  • omerf
    06 Haziran 2020 08:47
    11 5
    Seminerler bu yilla mahsus eba üzerinden yapilabilir.
  • Can Yongası
    06 Haziran 2020 06:05
    15 11
    1. Sendikaların tamamı "öğretmen sağlığını hiçe saydığı" gerekçesiyle mesleki çalışmalara katılmama kararı alsa üyeleri de dahil kaç öğretmen bu karara riayet etme cesareti gösterebilir?

    2. Sendikaların hangi biri "öğretmen sağlığını hiçe saydığı" gerekçesiyle mesleki çalışmalara katılmama kararı alabilir?

    3. "Hadi canım, uzaktan canlı eğitim zorunlu değil mi?" diye canlı eğitimin ikinci ayında şaşırarak soran bir öğretmeni mesleki çalışmalara katılmamaya nasıl ikna edebilirsiniz?

    4. "Mesleki çalışma" adı altında yıllardır içi boş uygulamalarla öğretmeni okulda tutma gayretinde olan bir bakanlığın nitelikli çalışmalar da yapabiliyor olacağına nasıl kani olabilirsiniz?

    5. "Sefiller mi, hiç duymadım!" diye bir cümle kurmuş öğretmeni kaç tane müzeye götürürseniz aydınlanma çağını(!) yakalarsınız?

    6. "Seminerde atomu parçalıyoruz sanki" "Bugün de atomu parçaladık" gibi cümlelerle mesleki çalışmaların (güya) gereksiz olduğunu vurgulama çabası güderken öğretmenlerin aslında bilimle uzaktan yakından alakası olmadığını ifade eden bakış açısına sahip olduğunu belirtmekten ne zaman vazgeçersiniz?

    7.

    8. E yedi?

    9. (Eyyyy bakanlık yetkilileri) Mesleki çalışmaların gerekliliğine inanıyorsunuz da 7'nin boş kalabileceği ihtimali mi zorunuza gitti?
  • mr_black19
    06 Haziran 2020 02:48
    3 2
    Arkadaşlar yazı doğru. Seminer programı bu şekilde.
  • cmustafaengin
    06 Haziran 2020 01:55
    8 2
    Demedi d metin, bence bu yazı ile öğretmenler "Ek ders falan istemiyoruz, okula gitmeyelim" diyecek ve bu yıla özel seminerler iptal olacak. Ayrıca yazı Nisan ayında olması gereken ara tatile ait gibi değil mi? Biraz uydurma gibi geldi ama bakalım...
  • engin1984
    06 Haziran 2020 01:16
    1 2
    ffbe-1c7c-396d-bfcd-7bfb
    https://evraksorgu.meb.gov.tr/evrakdogrulama.jsp?
    Doğrulama yapan var mı? Sayfa çalışmıyor da.
  • nalan44
    06 Haziran 2020 01:04
    6 2
    İzin almadan il dışına çıkmanın yasak olduğunu hatırlatmış idarecimiz.Şimdi il dışında olanlar,bulundukları ilde seminer çalışmasını alabilir deniyor.Bu durumda izin almadan il dışına çıkanlar kendilerinin suç işlediklerini belgelendirmiş olmuyorlar mı mebbise giriş yaparak!
  • demetm
    06 Haziran 2020 01:04
    8 1
    geçen senelerin seminer programı bu
    korona varken oryantiring,müze gezisis falan yapılmaz herhalde
  • nalan44
    06 Haziran 2020 00:59
    9 1
    Yazının kaynağı yok fakat mebbiste başvuru var!
  • ruzgarneo
    06 Haziran 2020 00:39
    19 3
    MEB şaşırtmadı yine. Salgın varken süper fikir. 4 ay düşünüp bunu bulmuşlar.
    Bu seneki programa düğün salonunda konferans koymamışlar ona şaşırdım ama.
  • demirfeza
    06 Haziran 2020 00:31
    16 2
    Toplanmak yasak ama kurul toplantısı yapmak serbest, 40 öğretmen bir sınıfta. Ayrıca piknik falan nasıl olacak seminerde, konser müze gezisi vs. Rapor alıp gelmeyecekler diyenler var, o da nasıl iş, doktorlar kafaya göre rapor mu düzenliyor ve doktora rapor için gidince hastalık kapma riski çok mu düşük.
  • muratsss
    06 Haziran 2020 00:23
    10 2
    aruz09 hocam haklı, bu yazı tamamen gayri resmi kaynaklardan eğitim sitelerine servis edilmiş gibi duruyor. Resmi sitelerde olmayan bir yazı, gerçek olma olasılığını %10 olarak görüyorum.
UYARI: Yayınlanan haberler, Egitimhane.Com'un görüşlerini yansıtmaz. Yazılan yorumlar, onaylanmış olsalar bile yazanın sorumluluğundadır.

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK