Konu: Hizmetiçi Eğitim Faaliyetleri  (Okunma sayısı 453935 defa)

nurcan21_

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 365
  • Teşekkür 443
    • Çevrimdışı
  • # 02 Nis 2019 18:49:54
Arkadaslar stem egitimi icin basvurmustum  il onayladi 2 onay kaldi. Yalova çınarcik ta yapilacak bir hafta. Bilgisi olan var mi?

eralp.30

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 615
  • Teşekkür 931
    • Çevrimdışı
  • # 03 Nis 2019 22:25:15
Stem eğitimine nerden başvurdunuz acaba

255.Ryl

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 270
  • Teşekkür 121
    • Çevrimdışı
  • # 03 Nis 2019 23:04:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaslar stem egitimi icin basvurmustum  il onayladi 2 onay kaldi. Yalova çınarcik ta yapilacak bir hafta. Bilgisi olan var mi?
Ne gibi bir bilgi istiyorsunuz ? Çınarcık hkkında ise orda değil Esenköy de. Bildiğiniz köy yani :)

mosit

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 827
  • Teşekkür 1999
    • Çevrimdışı
  • # 06 Nis 2019 16:02:10
Arkadaşlar 2019000063 Sunum Teknikleri Kursu nu aldım sınavları geçtim katılmadığınızdan belge almaya hak kazanamadınız yazıyor bilgisi olan var mı?

farumir

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 1.127
  • Teşekkür 3356
    • Çevrimdışı
  • # 06 Nis 2019 16:44:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar 2019000063 Sunum Teknikleri Kursu nu aldım sınavları geçtim katılmadığınızdan belge almaya hak kazanamadınız yazıyor bilgisi olan var mı?
Bende de aynısı yazıyor. Kurs yeni bittiği için güncellenmemiş sanırım hocam.

mosit

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 827
  • Teşekkür 1999
    • Çevrimdışı
  • # 06 Nis 2019 18:50:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bende de aynısı yazıyor. Kurs yeni bittiği için güncellenmemiş sanırım hocam.

O kadar emek verdik hocam canımı sıktı ne oluyor diye teşekkürler bilgi için.

ophelia35

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 192
  • Teşekkür 135
    • Çevrimdışı
  • # 09 Nis 2019 16:23:17
Sunum Teknikleri kursunu tamamlamış ve sınavı da 100 tam puan alarak bitirmiştim...Hala Mebbise işlenmeyince e-hizmeticinden kurs modülüne girip tekrar kontrol ettim. Sadece 1.dersi tamamlamış, diğerlerini tamamlamamış ve sınava da girmemiş görünüyorum. Ekran görüntüsü almak hiç aklıma gelmemişti...Sanırım ispatlamak içşn yapabileceğim bir şey yok değil mi?

yagmurun

  • Uzman Üye
  • *****
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • İleti: 1.532
  • Teşekkür 1765
    • Çevrimdışı
  • # 09 Nis 2019 16:56:29
Arama, Kurtarma ve Tahliye Eğitimi Semineri ile ilgili elinde doküman ya da soru olan var mı, 25 soruluk sınav yapılacakmış

menevis

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 60
  • Teşekkür 768
    • Çevrimdışı
  • # 09 Nis 2019 18:27:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arama, Kurtarma ve Tahliye Eğitimi Semineri ile ilgili elinde doküman ya da soru olan var mı, 25 soruluk sınav yapılacakmış
Bu kursu geçen hafta aldım. Seminer şeklindeydi ve sonunda sınav yoktu.

mahmutkara2142

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 1.408
  • Teşekkür 5170
    • Çevrimdışı
  • # 12 Nis 2019 11:56:51
okul aile işbirliği geliştirme eğitimine başvuran oldumu

manitam

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 1.137
  • Teşekkür 250
    • Çevrimdışı
  • # 12 Nis 2019 16:33:24
Nereden basvuruyoruz [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] hocam yazı okula geldi ama günü geçmişti biz imzalayana kadar😠

matrix71

  • Bilge Üye
  • *****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 1.538
  • Teşekkür 6313
    • Çevrimdışı
  • # 12 Nis 2019 18:52:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arama, Kurtarma ve Tahliye Eğitimi Semineri ile ilgili elinde doküman ya da soru olan var mı, 25 soruluk sınav yapılacakmış

eğitimi geçen hafta aldım öğretmenim. sınav yoktu öğretmenim....

narses

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 1.064
  • Teşekkür 997
    • Çevrimdışı
  • # 12 Nis 2019 19:04:45
aynen süresi bitti

mosit

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 827
  • Teşekkür 1999
    • Çevrimdışı
  • # 29 Nis 2019 21:18:31
2019000194  - 2.01.02.02.001 - Temel Kodlama ve Teknoloji Kullanımı Kursu nerede arkadaşlar?

azrailla

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 154
  • Teşekkür 74
    • Çevrimdışı
  • # 09 May 2019 22:14:17
Arkadaşlar hizmetiçi eğitime basvurdum okul onayladı ilçe hic bir işlem yapmadi bugün son gündü tek tek bütün kurumları arayıp onaylamalarini söylemek mi gerekiyor acaba.😤

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK