Konu: Hizmetiçi Eğitim Faaliyetleri  (Okunma sayısı 795044 defa)

elifce82

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 146
  • Teşekkür 72
    • Çevrimdışı
  • # 02 Tem 2020 17:03:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar ben de müze eğitimi ile okul tabanlı afet eğitimine başvurmuştum. Düne kadar ikisi de görünüyordu. Üstelik ikisinin de sadece son onayı bekliyordu. Bugün baktım müze eğitimine başvurum gözükmüyor. Sadece okul tabanlı afet eğitimi görünüyor. Neden olabilir acaba?🙄
aynen benim de oyle.Masal anlaticiligina basvurmustum o da gozukmuyir.Yeniden basvurdum

fzk64

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 400
  • Teşekkür 1469
    • Çevrimdışı
  • # 02 Tem 2020 18:11:16
phyton kursu iptal edilmiş.madem bilişim öğretmenlerine verilecekti neden öğretmenlere de açıldı

recepogretmenim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 603
  • Teşekkür 5217
    • Çevrimdışı
  • # 02 Tem 2020 18:37:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
phyton kursu iptal edilmiş.madem bilişim öğretmenlerine verilecekti neden öğretmenlere de açıldı
kaç tane oldu iptal red yiyorum ben. En son java (temel düzeyde) red yemişti. Bilişim Öğretmenleri öncekli denilip.

bekhas

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • İleti: 847
  • Teşekkür 1018
    • Çevrimdışı
  • # 02 Tem 2020 19:08:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar ben de müze eğitimi ile okul tabanlı afet eğitimine başvurmuştum. Düne kadar ikisi de görünüyordu. Üstelik ikisinin de sadece son onayı bekliyordu. Bugün baktım müze eğitimine başvurum gözükmüyor. Sadece okul tabanlı afet eğitimi görünüyor. Neden olabilir acaba?🙄
Arkadaşım da bana sordu aynisini yalniz degilsiniz..
sistemsel sorundur duzelir herhalde.

Ümitx

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 222
  • Teşekkür 385
    • Çevrimdışı
  • # 02 Tem 2020 19:48:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar ben de müze eğitimi ile okul tabanlı afet eğitimine başvurmuştum. Düne kadar ikisi de görünüyordu. Üstelik ikisinin de sadece son onayı bekliyordu. Bugün baktım müze eğitimine başvurum gözükmüyor. Sadece okul tabanlı afet eğitimi görünüyor. Neden olabilir acaba?🙄
Mebbiste yapılan güncelleme ile ilgili
Benimde aynı oldu diğer başvurduğum kurs,son onayda kayboldu,onaylanınca mesaj geldi.mebbiste tekrar görüldü

ayselaysel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 1.031
  • Teşekkür 1779
    • Çevrimiçi
  • # 02 Tem 2020 19:55:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
phyton kursu iptal edilmiş.madem bilişim öğretmenlerine verilecekti neden öğretmenlere de açıldı
Benim de red çıkmaz demişti arkadaşlar. Şansımızı denedik çıkmadı.

KAYABARAN

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 128
  • Teşekkür 181
    • Çevrimdışı
  • # 02 Tem 2020 22:13:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Evet hocam düzeltme yapıldıktan sonra başvurumu yaptım.
Mahalli hizmetiçi eğitimine de başvuruda bulundum.
Bunlara kabul edildikten sonra eğitici eğitimi kursunu da alırsak pek güzel olur :))
mahalli eğitimine nasıl başvurdunuz

baharım

  • Üye
  • *
  • İleti: 21
  • Teşekkür 10
    • Çevrimdışı
  • # 02 Tem 2020 22:16:12
Bilgisayar destekli tasarim kursunu alan varmi kabul edilirsem ebadan mi izleniyor.telden izlesem sorun olurmu.bir de sinavi zormu icerik nedir.kursu alan varsa bilgi verirse sevinirim.

ocuocu

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 350
  • Teşekkür 79
    • Çevrimdışı
  • # 02 Tem 2020 23:11:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bilgisayar destekli tasarim kursunu alan varmi kabul edilirsem ebadan mi izleniyor.telden izlesem sorun olurmu.bir de sinavi zormu icerik nedir.kursu alan varsa bilgi verirse sevinirim.

Bende basvurdum hocam acaba telegram.grubu filan var mi

bekhas

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • İleti: 847
  • Teşekkür 1018
    • Çevrimdışı
  • # 02 Tem 2020 23:15:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bende basvurdum hocam acaba telegram.grubu filan var mi
Telegram grubu olmayan eğitim  yok hocam.
Basvuru onaylanirsa bana mesaj atin yardimci olurum insallah :)

ocuocu

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 350
  • Teşekkür 79
    • Çevrimdışı
  • # 02 Tem 2020 23:37:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Telegram grubu olmayan eğitim  yok hocam.
Basvuru onaylanirsa bana mesaj atin yardimci olurum insallah :)
Basvurum onaylandi hocam 3 temmuzda baslayacak egitimler

kralls

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 690
  • Teşekkür 595
    • Çevrimiçi
  • # 02 Tem 2020 23:40:35
Masal Anlatıcılığı 15bin kontenjanlı 7bin olmuş bile sınıf öğretmeni arkadaşların dikkatine.

ocuocu

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 350
  • Teşekkür 79
    • Çevrimdışı
  • # 02 Tem 2020 23:43:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Masal Anlatıcılığı 15bin kontenjanlı 7bin olmuş bile sınıf öğretmeni arkadaşların dikkatine.

Ben bu kuraun hem.uzaktan egitimine hemde mahalli yuzyuze egitimine basvurdum. Yuzyuzeyi iptal etsem.mi acaba

kralls

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 690
  • Teşekkür 595
    • Çevrimiçi
  • # 02 Tem 2020 23:44:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben bu kuraun hem.uzaktan egitimine hemde mahalli yuzyuze egitimine basvurdum. Yuzyuzeyi iptal etsem.mi acaba
Edin bence uzaktan eğitim sağlığınız için daha mantıklı bence.

ocuocu

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 350
  • Teşekkür 79
    • Çevrimdışı
  • # 02 Tem 2020 23:46:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Edin bence uzaktan eğitim sağlığınız için daha mantıklı bence.
Yani icerik kurs isimleri aynı icerikte aynidir. Eylul ayinda olacak mahalli egitim

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK