Dönem ortalamam 1.86 genel ortalamam 2.10 iki dersim DC bu derslerden geçmiş sayılırım değilim mi
Hayırlısıyla mezunum....
Allah hayırlı uğurlu etsin sizin adınıza çok sevindim...Darısı bundan sonra bitireceğiniz okullara