Konu: İkraz Kullanan Var Mı?  (Okunma sayısı 298811 defa)

seti

  • Üye
  • *
  • İleti: 23
  • Teşekkür 19
    • Çevrimdışı
  • # 27 Şub 2012 22:49:14
saymanlık no vs. gibi eksiklerde arıyor tamamlatıyorlar hocam. Kargoyla da yollayabiliyorsunuz.yeni uygulama olaarak kefilinizi arıyorlar ve bazı bilgilerin doğruluğunu teyid ediyorlar . kendilerince önlem almışlar . en çok kızdığım şey zaten maaşımız elimize geçmeden direk saymanlıktan kesinti yapılıyorken kefil kullandırılması. bu uygulamayla kefile gerek yok bence.

tezcan61

  • Bilge Üye
  • *****
  • Okul Müdürü
  • İleti: 5.985
  • Teşekkür 6551
    • Çevrimdışı
  • # 27 Şub 2012 23:03:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
saymanlık no vs. gibi eksiklerde arıyor tamamlatıyorlar hocam. Kargoyla da yollayabiliyorsunuz.yeni uygulama olaarak kefilinizi arıyorlar ve bazı bilgilerin doğruluğunu teyid ediyorlar . kendilerince önlem almışlar . en çok kızdığım şey zaten maaşımız elimize geçmeden direk saymanlıktan kesinti yapılıyorken kefil kullandırılması. bu uygulamayla kefile gerek yok bence.

Kefil konusuyl ilgili İlksana mesaj attım.Sizde mesaj atın.Çok saçma bir uygulama.

yyayla

  • Üye
  • *
  • İleti: 19
  • Teşekkür 1
    • Çevrimdışı
  • # 28 Şub 2012 16:48:56
peki arkadaşlar ilksan ın sayfasından giriş yaptım giden evrak ikraz müd. sevk edildi diyor peki sizce bizi ne zaman ararlar para ne zamana yatar?Acilde ondan soruyorum:))yoksa bankadan çekeceğim...evrak daha dün sevkedildi...

kalemm

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 71
  • Teşekkür 152
    • Çevrimdışı
  • # 28 Şub 2012 17:15:27
 ödeme günleri var.  herhalde salı veya perşembe yanılmıyorsam.

yyayla

  • Üye
  • *
  • İleti: 19
  • Teşekkür 1
    • Çevrimdışı
  • # 28 Şub 2012 17:17:17
perşembeyi bekleyeceğiz artık hocam.

Mamisan

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 1.461
  • Teşekkür 8295
    • Çevrimdışı
  • # 28 Şub 2012 17:20:53
Eylül ayında ikraz çekmiştim. Salı ve perşembe günlerinden bir gün geliyor. Para hesaba yatınca İLKSAN'dan kısa mesaj geliyor. Paranızı iyi günlerde kullanınız.

yyayla

  • Üye
  • *
  • İleti: 19
  • Teşekkür 1
    • Çevrimdışı
  • # 28 Şub 2012 17:41:32
peki hocam hiç arıyorlar mı evraklar tamsa bile..yoksa para gelene kadar arayan olmuyor mu?

Mamisan

  • Uzman Üye
  • *****
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 1.461
  • Teşekkür 8295
    • Çevrimdışı
  • # 28 Şub 2012 17:43:19
Hiç aramadılar arkadaşım evrak tam ya da eksik diye.
Siz bilgilerinizi özellikle iban numaranızı doğru yazmışsanız hiçbir sorun olmuyor. Hemen yatıyor ikraz.
Mesajla bilgi veriyorlar.

yyayla

  • Üye
  • *
  • İleti: 19
  • Teşekkür 1
    • Çevrimdışı
  • # 28 Şub 2012 17:44:39
Teşekkürler hocam..

serberk

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 218
  • Teşekkür 210
    • Çevrimdışı
  • # 28 Şub 2012 17:55:30
kefil konusu bence de saçma.zaten saymanlıktan kesiliyor.

merveakman

  • Yeni Üye
  • İleti: 7
  • Teşekkür 1
    • Çevrimdışı
  • # 01 Mar 2012 23:10:10
bende başvurdum. bugün ellerine ulaştı. bakalım sorun çıkmadan alabilecek miyim?

seyfi1977

  • Yeni Üye
  • İleti: 2
  • Teşekkür 0
    • Çevrimdışı
  • # 06 Mar 2012 14:36:18
valla ilksana hep kızıyordum bir işe yaramıyor diye.bundan sonra fikrim tamamen değişti.şu bankaların nazından zahmetsiz bir şekilde kurtardı.hem de oturuduğum yerde.o kan emici bankalara da param nasip olmadı.varsın ilksan yararlansın.benim gibi sıkışan kardeşlerime faydası olur.gerçekten ilksanı desteklemek gerekiyor.ummadığınızı zamanda size yardımcı oluyor.ben çok teşekkür ediyorum yetkililere.

nejlaaslan33

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 251
  • Teşekkür 763
    • Çevrimdışı
  • # 06 Mar 2012 15:12:10
ben iki kez kullandım hiç sorun çıkartmıyorlar..gerçektende bankaların nazından araştırmasından kurtardı.......teşekkürler,,,,,

merveakman

  • Yeni Üye
  • İleti: 7
  • Teşekkür 1
    • Çevrimdışı
  • # 06 Mar 2012 23:08:58
dün bana kefil olan arkadaşımı aramışlar. bugün salı olmasına rağmen ses seda yok. bilgi için aradım ama telefonlara bakan yok. beklemedeyim bakalım perşembe ne olacak?

zeyfilkedeh

  • Üyeliği İptal Edildi
  • İleti: 78
  • Teşekkür 100
    • Çevrimdışı
  • # 06 Mar 2012 23:16:20
ilksan iyidir ben kullandım

 

Egitimhane.Com ©2006-2023