İksan Genel İkraz Kullanımını Nasıl Yapabilirim?

İksan Genel İkraz Kullanımını Nasıl Yapabilirim?

MN2014 - 23 Mayıs 2020 17:27

arkadaşlar ilksandan 39 bin talepte bulundum ama kesintiyle elime geçecek olan 38250 olacak ben net 39 bin geçecek diye böyle yaptım evrakları 39 bin şeklinde gönderdim 39800 olacak şekilde nasıl yapabilirim bir daha mı evrak yollayacağız?

Cevap vermek için üye girişi yapmalısınız!

         

ataogretmen - 24 Mayıs 2020 07:32

Bunların whatsup sistemi vardı, uygulayamadılar mı, postaneyle mi uğraşıyorlar hala?

MN2014 - 24 Mayıs 2020 12:47
Aynen hocam dijital çağda evrak falan yine.

         

ataogretmen - 24 Mayıs 2020 07:52

Diğer bakalarda daha uygun olanlar var, ilksana 6 lira aidatla başlamışım oldu bu ay 80 lira, toplamdan 5bin toplamışım, 6 liranın o zmanki değeri 80 olmalıydı. Şu andaki hakkımda 18 bin olmalıydı.Benim eriyen paraya nereye gitti. Yetmedi BES çıktı.Arkadaşım altına yatır dedim elemana, kaç sene önceydi, o zamanlar okul okul dolaşıyorlardı, Şimdi devlet zorunluya bağladı.Çıksan seneye tekrar giriyon :) Bu yatırım aracıysa, istediğime yatırım yaparım, böyle saçmalık mı olur. Bu parayı da görmeden ölürüz. 65ten sonra gelecek ikramiyenin..

         

takirasa - 23 Mayıs 2020 17:30

Evraklar ile 39000 beyanda bulunduğunuz için ,tekrar evrak göndermeniz gerekir. İlksanı arayıp veya whatsapp hattına yazıp durumu belirtirseniz gelen evrakı işleme almazlar. Tekrar göndereceğiniz evraka işlem yaparlar.

MN2014 - 23 Mayıs 2020 17:36
teşekkür ederim hocam ekler aynı zaten sadece yeni taahhütnameyi göndersek olur herhalde değil mi?

takirasa - 23 Mayıs 2020 17:39
Rica ederim. Kabul edilmesi gerekir ama İlksan bu. Ben tüm evrakları yeniden gönderirdim :) Siz önce ilksan ile konuşun hocam. Belki bir kolaylık yaparlar.

MN2014 - 23 Mayıs 2020 17:41
yani 39800 olarak yapma durumları olabilir mi konuşursak ? yeni başvuru yapmadan

takirasa - 23 Mayıs 2020 17:43
İlksanı tanıyorsam kolaylık yapmaz :D kredi işi olduğu için beyanı esas alırlar hocam. Önceki evraklar ulaştığında belki elektronik olarak isteyip bir kolaylık yapabilir.

sezer1. - 23 Mayıs 2020 18:51
Bence de yeniden bir başvuru yapmanız gerekecek.

MN2014 - 23 Mayıs 2020 19:44
Acil ihtiyacım vardı böyle olursa süreç bir daha uzayacak

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK