korkarım bu meb bakanı da fazla kalmayacak o koltukta...
ne yaptığını kendi de bilmiyor,
neden öyle söylüyorsunuz hocam.çok iyi biliyor ne yaptığını,bizim gibi en güzel yılları zorluk altında geçip yıpranmasınlar diye ilk atamaları en azından bizden iyi yerler atadı.bizlere zaten olan olmuş...