15 haziranda eğer çıkmazsa burdan iran a kaçıorumm..kimse ulaşamasın die...ama çıkarsa buralarda olurummmmm
hhhehehheeh
demek oluyor ki 15 haziranda burada yoksanız tayin çıkmamış ve siz irandasınız

Ben size 15 haziranda ne olacağını söyleyim mi

isanbuldan sultanbeyli çıkacak