sayın delimit sorum arkadaşlar benim eşim sözleşmeli eş durumu için 2011 haziranı mı beklemek zorunda birde benim özellikle istediğim il içi bir okul var o okul olması için sadece o okulu mu tercih etmeliyiz temmuza o okulun çıkma ihtimali daha mı yüksek şimdi kontejan dolmassa
Günaydın Tezcan Öğretmenim Tayinimiz Ola Ki Çıktı. Semineri Orada Yapailir Miyiz? İl Dışı Tayinde..